Eurobonus millionaire?

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av CptSideslip, 08. okt 2024.

1. mrt

mrt Veteran

Likes mottatt:
    987
    Bonuspoeng:
    113
    Kan jo legge til at "reklame kampanjen" også generete endel inntekter til de forskjellige selskapene i alliansen. En annen ting var jeg ble positiv overrasket over endel flyselskaper da jeg tok turen selv

Skarven liker dette
  2. Christian

Christian Senior Medlem

Likes mottatt:
    459
    Bonuspoeng:
    83
    Begynner å bli lei av å vente på registrering nå. Til alt overmål har de stengt saken min der jeg claimet for et tredje Saudi-leg vi hadde. De to første kom inn, ikke den tredje. Mener jeg leste i en blogg at det var en kjent feil i sas-systemet at den bare registerte mask to leg på samme selskap? Har en claim med virgin der jeg også har fått for to leg, men ikke det tredje. Den er litt kristisk siden det var en Delta flight på VS nummer jeg trenger i millionkampanjen.

Venter fortsatt på DL, CI og VN og er veldig spent på ombookingen med KLM i forbindelse med forsinket KQ er registrert i SAS sitt system (bonusreise).

Last edited: 06. febr 2025
  3. RBingham

RBingham Nytt Medlem

Likes mottatt:
    19
    Bonuspoeng:
    3
    Med en milliard nye Eurobonuspoeng dumpet i poolen, så blir det vel bare desto vanskeligere å finne noe særlig bonusreiser fremover. Og det blir jo like vanskelig selv for de som faktisk fikk en million poeng selv.

Beklager, men dette tror jeg rett og slett er negativt for de fleste, selv de som har hoppet på kampanjen. Selv om det selvfølgelig føles digg ut med en million bonuspoeng.

kiev, Lynxhill, Insomnia4u and 2 others like this.
  4. Christian

Christian Senior Medlem

Likes mottatt:
    459
    Bonuspoeng:
    83
    Har en reise VS1860 ord-bos Operated by Delta. Bookingklasse er VS R (tror omtrent tredje dyreste økonomibillett). Fløy videre BOS-LHR-CPH på VS-nummer hele veien poeng kom inn med en gang. Noen ide om hvorfor ORD-BOS ikke lar seg registerer. Fikk forresten registrert Cina Airlines og Saudia selv på nett i dag.

5. Rapolo

Rapolo Senior Medlem

Likes mottatt:
    5,825
    Bonuspoeng:
    183
    Hvis det var VS codeshare oped by DL, må du registrere den som DL og med DL flightnummer. Det er i det minste min erfaring på AF-flighter som er KL codeshare.

Christian liker dette
  6. Christian

Christian Senior Medlem

Likes mottatt:
    459
    Bonuspoeng:
    83
    Takk for tips. Det kan jo bli stas når r-klasse på Delta er bonusreise i premium..,

7. Rapolo

Rapolo Senior Medlem

Likes mottatt:
    5,825
    Bonuspoeng:
    183
    upload_2025-2-13_22-52-27.jpeg

Det ligner mer og mer på at listen med antall millionærer er basert på de som er bekreftet/har fått poengene på konto. Hvis man teller gjennom oppsummeringen i tråden til mliehigh lander man på 32. Hvis man i tillegg legger til +3 for kompanjongene til enkelte her inne så er vi på 35. Det var vel en som reiste med samboeren og milehigh hadde en bekjent og to på slep. Da er vi der at enten har alle bortsett fra en norsk millionær gjort seg til kjenne på IF, eller så er tallene til SAS for lave.

Hvis denne duoen ikke er på IF, så er vi på 37 og de 36 SAS har rapportert er åpenbart feil.
    https://www.nrk.no/nordland/sky-tea...nus-poeng-ved-a-reise-verden-rundt-1.17126393

EndreD, milehigh and NoLimit like this.
  8. mrt

mrt Veteran

Likes mottatt:
    987
    Bonuspoeng:
    113
    Kjenner 4 som ikke er IF som har mottatt millionen…

Rapolo and NoLimit like this.
  9. Insomnia4u

Insomnia4u Veteran

Likes mottatt:
    2,586
    Bonuspoeng:
    113
    Blir interessant å se om det kommer noen klager fra de 276 millionærene fra Sør-Korea når de oppdager at de ikke får brukt poengene/hvor vanskelig det er å få booket flighter.

10. Rapolo

Rapolo Senior Medlem

Likes mottatt:
    5,825
    Bonuspoeng:
    183
    Tilgjengeligheten innad Asia og fra Asia til USA/Canada er veldig bra, så det burde ikke være noe problem. Det var i det minste min erfaring da jeg sydde sammen millionreisen. Bare fra TPE/ICN kunne her fly biz til både YVR/LAS/LAX/SFO/SEA/DFW på de få datoene jeg hadde til rådighet. På ICN-YVR som jeg endte opp med kunne jeg til og med velge mellom to flighter samme dag. Til Europa og Oceania har jeg ikke sjekket noe.

Insomnia4u, mathiasfe and milehigh like this.
  11. Christian

Christian Senior Medlem

Likes mottatt:
    459
    Bonuspoeng:
    83
    Da klarte jeg jammen å registrere Delta også, og poengen tikket inn. Fikk feilmelding første gang, men gikk gjennom på andre forsøk. Da gjenstår bare Vietnam Airlines og der har jeg et boardingpass som det stor "N" klasse på (som jeg booket) og gir 10% opptjening. Da har jeg iallfall bankers en sak i retten om det er det som skal til.

Men er det noen smarte triks for å etterregisterer VN på nett slik det var med kode share VS/DL? Har forsøkt dato før og etter avreien 27.okt.

12. Gresshopper

Gresshopper Senior Medlem

Likes mottatt:
    397
    Bonuspoeng:
    63
    Hva slags feilmelding får du? Om det ikke går gjennom, skal du vanligvis få opp et skjema der du kan laste opp boardingkortet.
    Med mindre hele systemet er nede.

Prøv med Developer Tools (F12) før du sender inn claimet, gå til Network-fanen, så sender du inn skjemaet. Da skal det dukke opp en eb-retro-linje der. Klikk på den og velg "Response" fanen til høyre. Da skal det komme opp litt mer info.

milehigh liker dette
  13. Nordlys

Nordlys Medlem

Likes mottatt:
    137
    Bonuspoeng:
    43
    Hvor på boardingkortet fant du N-en?

14. Insomnia4u

Insomnia4u Veteran

Likes mottatt:
    2,586
    Bonuspoeng:
    113
    Det er jo positivt. Har ikke sjekket så mye Intra-Asia.

15. Rapolo

Rapolo Senior Medlem

Likes mottatt:
    5,825
    Bonuspoeng:
    183
    Sendte en purremail til EBD-mailen i går for å høre hva som er status med VN-retrosaken min. Har ikke fått svar, men ser nå at VN-flighten er riktig bokført på konto.
    Om det er noe som gjør at de nå kan prosessere VN-flightene raskere eller om dette bare er en tilfeldighet vites ikke.

Satser på at kontoen viser ytterligere 1m poeng innen utgangen av februar.

16. Christian

Christian Senior Medlem

Likes mottatt:
    459
    Bonuspoeng:
    83
    Da er Vietnam Air registrert hos oss også så da håper jeg bare at bonusreisene er registrert korrekt også. Vn kom i går så da bør vel 2 mill være på familiekontoen før fredag?

Rapolo liker dette
  17. Henning

Henning co-founder

Likes mottatt:
    1,853
    Bonuspoeng:
    113
    Endelig!

1M.jpg

Insomnia4u, EndreD, milehigh and 6 others like this.
  18. milehigh

milehigh Veteran

Likes mottatt:
    10,117
    Bonuspoeng:
    183

Del denne siden