Jeg hadde siste flyvning 14.des, poeng for flyvningen ble etterregistrert 28.des, og mail fra SAS om fullført challenge kom 10.jan.
Noen som har fått tilbakemelding på retro-claim fra sas dersom de mener at en reise ikke kvalifiserer til poengopptjening?
Jeg sendte inn claim 19.12.2024 (på en reise som ble gjennomfør 11.12.2024) med VN. Fikk mail idag: Er selv spent på hva som evt blir utfallet hvis VN velger å ikke godkjenne dette
Det har vært mange slike rapporter på FlyerTalk. De sender den teksten der, og så lukker de saken. Ingen har fått poengene hittil, så vidt jeg vet.
Nå kan jeg ikke snakke for 'alle' på FlyerTalk, men min sak med samme løp står som 'In Progress', så det er vel bare å smøre seg med den berømte tålmodigheten.
Da har vi fasiten, via Barry på Head for points: 6-7 – their original guess of how many people would complete the challenge (!) 600-700 – the actual number of people that completed the challenge (exact number TBC due to retroactive sector crediting) with the largest group coming from South Korea!
Denne er iskald 6 – the number of people that completed the challenge but DIDN’T go on SAS as one of their 15 SkyTeam airlines
Post gjerne updates i statustråden her også https://insideflyer.no/forums/threads/if-hall-of-fame-sk-million-challenge.21541/