@Are - Takk for tips, men fikk tilbakemelding fra andre på forumet tidligere at visumkøen på konsulatet er 3-5 uker. Det rekker jeg ikke
Ja, men du må da ikke gå ut av flyplassen i PEK ? Ta et kort hopp videre til en annen by i Asia? Taipei? Seoul? Singapore? Toyko? En annen by? Det går drøssevis med fly fra PEK
@Are LHR-SIN og SIN-LHR kan hvertfall legges til på listen under SQ. Fikk booket denne i dag. Det virker som det bare er rutene med 77W som er mulig - ikke A380.
Er F3 og ikke ledig på min dato, var ledig 3 dager før, men tror det blir vanskelig. Har TG F i dag men SQ frister jo. Krysser fingrenne for at a380 åpner opp LHR-SIN Har noen fått 2 ledige award med F3?(dette er snakk om midten av februar så enda litt tid)
Jeg tror alle de datoer jeg har fått oppgitt som ledige på CPH og LHR har vært F4, så det virker som det er et must, hvertfall hvis det er en stund til avreise. Men det er også flere dager med F4 som ikke er ledig, så det bekrefter vel regelen om at det knapt finnes forutsigbare regler... SQ kjører vel ny Suites Class på A380 til LHR, så det spørs nok om de slipper oss nordboere inn der med det første.
Jeg har booket C på SQ827, agenten fant ikke F, har prøvd flere ganger, mener de sjekket andre flights samme dag uten å finne noe. Reisen er i romjulen, er 777-300 ikke ER
En liten finurlighet: Man finner tilgjengelighet med Suites og SQ på United.com mellom SIN - AKL // AKL - SIN.
Sjekk bookingklassen din og opptjeningssatser her og sjekk Milage Calculator. Skriv inn dine stopp for mest korrekt distanse. LHR-SIN-AKL gir 11980 miles en vei, ca. 12000 hvis en runder opp. Med bookingklasse F (200%) gir det 24000 EB points (48000 t/r) @edit: ser nå jeg leste spørsmålet feil, hehe @Jonkebassen svarte det du lurte på