Det er ekstremt vanskelig å få tak i F med Lufthansa til California, det slippes nesten aldri noe 14 dager før. Tror United er beste mulighet, men selv der er du muligens for sent ut. Jeg ville gått for C, og startet med å lete hos Swiss.
Er Er genrelt lettere å fly inn til vestkysten(NYC/IAD/BOS) eventuelt ORD. LH slipper ikke før 14 dager før så du kan jo booke United i F om du finner. Jeg ville tatt LH til USA og United på returen for å teste begge.
Jeg fløy osl(sk plus)-fra(lh F)-icn(oz F)-lax i april. Er i utgangspunktet en ulovlig rute, men treffer du på riktig agent blir det jackpot
Da har jeg klart å tjene opp 190k+ poeng siden februar (takket være en oppussing) inkl. en CT. Til dere erfarne der ute, kom gjerne med tips til hvordan jeg bør benytte disse poengene. Jeg har klart å holde mine planer skjult for frøkna, slik at en tur i First vil bli overraskelse når vi står på flyplassen. Hva kan jeg forvente? Hvor kan jeg reise, ønskelig er et sted i Asia og gjerne Singapore. Har man mulighet til den nye kabinen til Singapore Airlines? På forhånd takk.
Det er ikke dumt å lese gjennom denne tråden først. https://insideflyer.no/forums/threa...er-vanlig-poengreise.9284/page-58#post-233977 Noen sier å samle poeng er kanskje den enkleste jobben, å booke en optimal reise i F kan være vanskeligere. Denne tråden inneholder.en del regler og tips som du vil ha glede av.
BKK er lett og finne i F. Og gjerne om du kan/vill fly Thai. Søk på united.com og se etter saver award. Deretter er det bare ringe Tallin og booke Blir nok konge om dere får A380 og aldri har flydd F. EDIT: videre fra BKK er det lett og finne en connetion i biz som du slenger på billetten. Men greit og søke feks Oslo Bangkok på united. Finner alltid ledig tilslutning mellom. Xxx-oslo og bangkok-singapore.
Ekstremt fristende å forsøke å gjøre Costa Rica-/Panama-turen til en jorden-rundt-tur, men kanskje tre strekk i CA F kan bli for mye av det gode siden det foreligger delte meninger om CA F i det hele tatt kan karakteriseres som godt? Utgjør totalt 8 segmenter med open-jaw PTY/SJO, så er mulig om jeg treffer en velvillig agent som slipper oss via Asia.
Vi venter spent på @Are sin test av CA F. Han sa det var bra. Men er redd eurobonus 3.0 og family pooling kommer før det reisebrevet
Dette er regelrett mobbing Er mulig jeg skal prøve å publisere noe snart.. Har skrevet halve reisen inkludert CA F og tror alt av bilder er sortert også.. Hmm... Er tiltak dette..
LH720 FRA-PEK ser ut til å ha juleferie 24/12-31/12. Ellers går den alle dager gjennom året. Surt, siden den ellers kunne blitt kombinert med CA F PEK-PTY. Noen med erfaringer om LH plutselig finner ut at de vil fly denne ruten likevel, eller om det er i overkant optimistisk å håpe på noe slikt?
Flyr denne selv 19.12 (med mindre en mer rute dukker opp). Det er nok lite sannsynlig at denne vil gå i perioden om den ikke er satt opp nå. Ville nok heller satset på Air China som fortsatt har to avganger fra PEK.
Om du først er i PEK kan du faktisk komme deg til Sør-Amerika/Karibia-sonen (PTY er ikke i denne) på to måter med kun CA-metall: PEK-YUL-HAV PEK-MAD-GRU Flyr du i tillegg CA til/fra PEK så blir det CA ad nauseam...
Prøver desperat å finne F-sete 8. November-12. November. Trenger ikke være så rigid på datoene, men den helgen er hvertfall best. - Noen tips? NB: C er også greit en eller begge veier dersom det ikke er noe annet ledig.