F-ruter som kan bookes med Eurobonus

Tråd i 'Bonushjelp' startet av Are, 04. nov 2016.

  1. Fredrik81

    Fredrik81 EBG BA Sølv og HHGull

    Innlegg:
    2,838
    Likes mottatt:
    2,661
    Bonuspoeng:
    113
    Og ikke krav om å starte og avslutte i Skandinavia heller. Er jo helt konge om man kun mangler en leg i en lang reise, så kan man heller kjøpe denne, eventuelt legge den til om det dukker opp nye seter.
     
  2. John in The Tower

    John in The Tower Senior Medlem

    Innlegg:
    904
    Likes mottatt:
    1,181
    Bonuspoeng:
    93
    Skatter og avgifter kan betales med hvilket som helst kort. Ikke bare amex kortet.
    Betingelsene har blitt veldig bra.
    Skulle ønske man kunne si det samme om sas sine nye nettsider. Ai caramba.
     
  3. Jon

    Jon Nytt Medlem

    Innlegg:
    38
    Likes mottatt:
    39
    Bonuspoeng:
    18
    FRA-DXB ser jeg ikke i listen. Den kan vel bookes med LH i F?
    Flys med A330-300

    Finner i alle fall DBX-FRA den 27. juni på United
     
  4. Herlov

    Herlov Poengsanker InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    2,066
    Likes mottatt:
    5,991
    Bonuspoeng:
    183
    Beklager om jeg spør om noe som allerede er godt kjent, men er det noen av Lufhansas F-ruter til USA som er kjent for å ha bedre tilgjengelighet enn andre? Eller blir det lotto-trekning to uker før avreise uansett?

    Jeg har fram til nå testet American F, ANA F, Asiana F, British Airways F og Etihad F. I november tester jeg Cathay F. I 2018 tenkte jeg legge opp ICN eller TYO via USA for maksimal verdi og for å få krysset av Lufthansa F og Thai F (pluss et nytt leg med ANA F eller Asiana F). Jeg liker å skrive "F". Jeg tenkte for eksempel OSL-FRA-JFK/ORD-ICN/TYO-BKK-CDG/FRA-OSL.
     
    petterel, view and Xflipper like this.
  5. mathiasfe

    mathiasfe Veteran

    Innlegg:
    2,773
    Likes mottatt:
    10,106
    Bonuspoeng:
    183
    Den går vel ikke, da det er to transittsoner?
     
    Fredrik81 liker dette
  6. Fredrik81

    Fredrik81 EBG BA Sølv og HHGull

    Innlegg:
    2,838
    Likes mottatt:
    2,661
    Bonuspoeng:
    113
    Hvis du vil ha Thai og Lufthansa kan du fly LH inn til BKK og videre til TYO med Thai.
     
  7. view

    view Veteran

    Innlegg:
    1,849
    Likes mottatt:
    1,926
    Bonuspoeng:
    113
    Mitt stalltips er Chicago, der har du to daglige 748 fra FRA og en A346 fra MUC, og destinasjonen virker ikke ha veldig tungt F belegg når jeg har søkt = lett å finne F seter 14 dager forut. Verste er LAX og SFO som jeg har sjekket.
     
    Herlov liker dette
  8. Larsmarius

    Larsmarius Aktivt Medlem

    Innlegg:
    327
    Likes mottatt:
    351
    Bonuspoeng:
    63
    Denne tråden hadde nesten gått meh hus forbi! Lurte litt på å ta en tur til washington dc til neste år, og var derfor fornøyd med at fly premium business grensa var innfridd, ettersom CT er oppbrukt. Men nå lurer jeg nesten på om jeg må endre på planene, etter å ha lest denne tråden! Virker ikke som det er umulig å få til LH-F dit og United Polaris First hjem heller. Eller er dette en av rutene LH skal kutte ut F på?

    Kona så forresten at jeg satt i en kalender på telefonen (united booking), hun skjønte lunta kjappt; "sitter du å ser på turer igjen nå!" :p
     
    Travellingalf and Eddie47 like this.
  9. Larsmarius

    Larsmarius Aktivt Medlem

    Innlegg:
    327
    Likes mottatt:
    351
    Bonuspoeng:
    63
    Noen flere spørsmål. Har brukt CT til Beijing i vinter med SAS C. Ser nå det er ledige first saver hos Air China. Er det noen som har erfaring med dems F? Ser det er litt mixed reviews rundtom. Så lurer på om C hos sas er like bra.
    Kan jo også håpe at LH slipper noen F billetter før avreise. Noen som har noe erfaring på hvordan tilgangen er på de bilettene?

    Alternativt så er det vel mulig å gamble (noe jeg føler meg litt usikker på) og avbestille ct bejingturen, få tilbake ct, bruke mc fly premium på å kjøpe de da frigjorte billettene i C hos sas der. Så prøve seg på LH/United til Washington DC til sommeren.
    Klarer nok ikke få til CT for 2018 før litt utpå året grunnet pappaperm jan-mars/april så den blir vel ikke klar før i juni/juli så planen var opprinnelig å bruke fly premium her.
     
    Ursa liker dette
  10. bighc

    bighc Bonusjeger

    Innlegg:
    1,353
    Likes mottatt:
    4,306
    Bonuspoeng:
    113
    Ingen erfaring med Air China F - men det hadde vært artig om noen tok steget og postet et reisebrev fra en slik tur :) LH F til Beijing pleier å være ganske greit. Erfaringsmessig er det en av destinasjonene som alltid er åpen de gangene jeg har søkt meg østover.
     
    Larsmarius liker dette
  11. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,664
    Likes mottatt:
    32,511
    Bonuspoeng:
    293
    Du har ingen garanti for at billettene fra din kansellerte CT er tilgjengelig når du prøver med MC. Ikke sikkert de blir frigjort som bonusbilletter en gang.
    Jeg ville ikke gamblet.
     
  12. Larsmarius

    Larsmarius Aktivt Medlem

    Innlegg:
    327
    Likes mottatt:
    351
    Bonuspoeng:
    63
    Nei jeg tør ikke gamble på det. Da prøver jeg heller å få tak på LH-F ene veien og air china F andre :)
     
    RoadKing liker dette
  13. JHoNNeY

    JHoNNeY Medlem

    Innlegg:
    74
    Likes mottatt:
    11
    Bonuspoeng:
    8
    Er det mulig å finne F billetter med Singapore airlines?

    Hva med den kommende ruten med SQ fra CPH - SIN? Er det slik at man er heldig hvis en finner Business billetter?
     
  14. Xflipper

    Xflipper Veteran

    Innlegg:
    4,186
    Likes mottatt:
    3,120
    Bonuspoeng:
    113
    Det sleppes desverre ikke til oss i EB. Eneste som finnes er innad i Asia på utvalgte ruter og det har Just vist seg at det er setter og oppdrive fra sin til ist og tilbake. Lov å håpe flere ruter kommer :rolleyes:
     
  15. JHoNNeY

    JHoNNeY Medlem

    Innlegg:
    74
    Likes mottatt:
    11
    Bonuspoeng:
    8
    Takk for svar! Mener de åpner ruten SPH- SIN i august 2017. Får sjekke om det er kommet noen billetter i Business på denne ruten.

    Synd de er så restriktive med F billetter for oss i EB da.
     
  16. Insomnia4u

    Insomnia4u Veteran

    Innlegg:
    2,837
    Likes mottatt:
    2,411
    Bonuspoeng:
    113
    Singapore - Bali er eneste med F. Tar vel i underkant av en time, så ikke ideelt om man ikke bunkrer seg i Private Room i endel timer i forkant.
     
  17. bighc

    bighc Bonusjeger

    Innlegg:
    1,353
    Likes mottatt:
    4,306
    Bonuspoeng:
    113
    Jakarta og Brunei er nok de to destinasjonene to tenker på ;)
     
  18. Insomnia4u

    Insomnia4u Veteran

    Innlegg:
    2,837
    Likes mottatt:
    2,411
    Bonuspoeng:
    113
    Stemmer, var litt kjapp i avtrekkeren der :rolleyes:
     
  19. Bettan

    Bettan Aktivt Medlem

    Innlegg:
    369
    Likes mottatt:
    367
    Bonuspoeng:
    63
    FRA-NRT tror jeg ikke flys av LH lenger, med mindre det er en sesongrute eller noe annet moro?
     
  20. haakonks

    haakonks Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    2,327
    Likes mottatt:
    10,162
    Bonuspoeng:
    183
    LH har flyttet det meste av flyvninger til HND.
    Så vidt jeg vet er det kun JAL som flyr direkte FRA-NRT.
     

Del denne siden