Klarer man en mellomlanding i Asia er jo saken helt anderledes.. Jeg tenker at jeg skal booke min neste CT akkurat den uken hvor det er lov med mellomlanding.... OSL-FRA-XXX-SIN-AKL // SYD-BKK-ICN/TYO-FRA-OSL LH F SQ F // TG F OZ/NH F Det er ferien sin det... (Og i tillegg får man se Australia, New Zealand som er greit det også) (Har ikke store håp om NH F til Europa, men det er jo en dag i året uten regn i Bergen også...)
Ikke verst. Tenkte selv å ta AKL-SIN-CPH på returen siden jeg anser den for å være optimal Så kan jeg heller leke meg litt med utreisen hvis det skulle dukke opp alternativer med LH eller andre på veien til BKK før sisteetappen tas med TG til SYD
Har NH F til Europa i august, og apropos NH.... Er dette nytt? Har ikke fått med meg det før i alle fall https://www.ana.co.jp/en/us/serviceinfo/international/lexus-service/ Edit: Stod visst start date 1. oktober 2015 nederst
Jeg skal i alle fall forsøke! Men først må jeg dra inn CT for året.. Den er vel klar om 5 uker.. Så da kan man snart begynne å leite etter billetter....
Smooth - F åpnet seg med SQ. CPH-SIN-DPS. Det blir en sånn passe bra kaviar rute Men dersom F-billetter med LH fra MUC/FRA kommer frem, mener du altså at vi burde byttet SQ/CPH til LH/MUC/FRA da?
De fleste her inne ville nok gjort det for å få oppleve FCT/FCL (førsteklasseterminal/-lounge) på FRA/MUC. Grunnen til at vi gjorde det samme var at vi skulle til Tokyo, og da var OSL-MUC-HND bedre enn OSL-CPH-SIN-PEK-KIX + tog til Tokyo. Optimalt for deg blir vel LH bort og SQ på returen, men jeg synes du har vært veldig heldig med å ha kapret CPH-SIN! Hvilken dato var dette?
Akkuratt. Da skjønner jeg hvorfor LH/FRA er snobbe ruta alle snakker om her inne - har lagt overvåk på expertflyer nå (men er helt fersk der også) så vi får bare satse på at jeg har gjort det riktig og håpe og tro det kommer en våt mail en av dagene, for da kan jeg vel ringe Talinn og endre ruta om jeg er sånn passe rask på avtrekkern. Avreise er 5/5 OSL-CPH-SIN-DPS. Har ikke lagt retur ennå, men finner Biz med LH og SQ <14 dager frem. Takk for hjelpen så langt!!!!!!
Jeg ville tatt en telefon til Tallinn og forhørt meg om mulighetene med LH. Det virker som om det ligger mye åpent nå, men ikke alt kan ses på expertflyer. Jeg vil tro at bl.a. MUC/FRA-ICN/HND/PEK/SIN/BKK er aktuelle alternativer for deg, uten at jeg har satt meg inn i mulighetene videre til DPS fra de ulike destinasjonene. Optimalt for deg er vel LH FRA-SIN på utreisen og SQ SIN-CPH på hjemreisen, men jeg tror du skal være veldig fornøyd med utreisen og heller se om du finner noe annet fint på returen. I tillegg til LH F kan du også se etter Thai F fra BKK og Asiana F fra ICN, så kan du eventuelt fly Biz til en av de flyplassene.
LH F tilgjengeligheten er fraværende på SIN og BKK når jeg har sett, men PEK/ICN/TYO skal ha god tilgang.
F*** ta deg @Are ! Fra å være strålende fornøyd med min første CT booking OSL-CPH-SIN-AKL med SQ F+Suites, begynner jeg å betvile bookingen min...Etter siste julekveld med LH, har jeg begynt å se på muligheten for noe av det samme som deg... OSL-FRA-(HND/ICN/PVG)-SIN-AKL. Hvorfor være fornøyd med å "bare" fly SQ F, når man kanskje kan presse inn LH F på turen ned også..? Kjerringa tror nå offisielt at jeg er klin gæren.. Ble stempla som fanatisk når det første jeg gjør om morgenen er å sjekke united.com expertflyer.com å sitrer i hele kroppen for disse deilige mulighetene...