Søndag 10/11. Fant 2 ledige F seter fra FRA-BKK-HND med Thai i A380 og B747, og jeg fant også Air China via PEK i F for 2 til HND hvis noen skal reise til helgen en plass og vil kombinere disse .
Hehe må planlegge litt langt frem i tid Vurderer enten Saigon eller Langkawi i november neste år etter hong kong turen, så var det bare om man da enten skal fly via BKK til HND eller ifra Saigon
Noen som vet når Thai legger ut sine F billetter? Hadde håpet å finne FRA-BKK 31.jan +-1 dag.. Eventuelt BKK-FRA 21.jan +-1dag. Skal reise SVG-DPS har idag t/r turkish airways dreamliner business. Hadde håpet å endre en veien til First. Skal selfølgelig sjekke LH 14 dager før avreise.
Jeg bruker United når jeg søker og finner ikke Thai FRA-BKK 2.feb.. Alt jeg finner er Air china first, som jeg ikke er så veldig interesert i..
Syns Awardfares treffer mye bedre enn united og er det jeg har brukt de siste gangene jeg har booket i business og nå i First i uken her er også ledig ifra LHR den 29 jan
Ser ut til at thai slipper F billetter 340 dager før innad i Asia i First Class. Noen formeninger om det er A380 eller 747 som gjelder med Thai? Hva er best?