Jepp Når TG, slapp 8! Seter så var det bare og hive seg på telefonen til Talinn. Håpa også på F på SIN-AKL men slapp visst det då.
Seks O-seter på LH720 FRA-PEK 28nov iht både EF og Awardfares, sluppet 13 dager i forkant. Greit nok at det står F8A8, men relativt generøst allikevel. Og i dag sto LH440 FRA-IAH med F2A0, men likevel var de to siste setene tilgjengelige som O.
Gullars er mannen som gir medlemmene ANA F tilgjengelighet servert på gullfat. Takket være deg fikk jeg og min fru testet ANA F i sommer
Både Awardfares, United og ExpertFlyer finner 2 ledige seter fra IAH til FRA førstkommende søndag, men SAS finner ingen. Har prøvd ruletten 3 ganger. Noen som har tips?
Prøv å få de til å søke IAH-OSL Samme har skjedd meg, og med litt roulette / married segments forsøk så finner de som regel tilslutt.
Hun siste jeg fikk tak i prøvde alle mulige løsninger med sammensetninger av segmenter men systemet sa nei.
Hvis du søker opp direkte IAH til FRA kommer det opp 2 ledige på united award. Søker du f.eks videre til CPH,OSLO,STOCHOLM så kommer det fortsatt opp 2 ledige billetter i F, du må bare prøve til du finner noen som er sta i Tallinn og vil faktisk gjøre litt mer enn som så og eventuelt hjelpe deg ut her. Setene er der, uten noen tvil.
Eneste jeg kan se på awardfares er at Lifemiles tilgjengeligheten er 0. Jeg ba dem sjekke mandag 25.11 også, der ser United 3 stk, Lifemiles ser 1. Tallinn ser også bare 1. Så mulig det har skjedd noe her i det siste.
Dette er også observert på businessclass.se. Krysser fingrene for at dette bare er en midlertidig glitch.
Mangler F på ett leg (ANA F HND-FRA), og har satt opp EF-varsel (Jun-20). Dukket opp ett sete (Nov-19), men ble lagt ut en lørdag. Var selvsagt borte før Tallin åpnet mandag...
Fikk mail fra Singapore Airlines om endring av sete mellom PEK og SIN begge veier i februar. Det viser seg at A388 er blitt byttet ut med B777. Er dette slutten for A380 på den strekningen tro???
Ihvertfall ikke ER typen In a new schedule update Singapore Airlines has swapped out Airbus A380 Version 3 operation on its SQ856/SQ861 Hong Kong services in favour of Boeing 777-300ER aircraft on three out of seven weekly flights during February 2020.
Er det ER typen? Jeg hadde faktisk bedre F opplevelse på den kontra A380 gammel suite MEN: 4 seter mot 12, hva vil skje hvis det er flere enn 4 seter booket på A380 fra før...
Hvor fant du denne teksten om HKG? Skulle gjerne kikket litt rundt der om det finnes noe mer info om PEK SIN ruta..