Noen som har forslag til MR/helgeturer fra TRD? Ser for meg 2 helger. Hver tur bør bringe inn minimum 6500 EBP før gullbonus. Har sett litt på ITA, men har ikke funnet noe som gir >2 EBP/NOK. Er det for mye å forvente? Kan det komme med kampanje? F&F?
Driver å leter selv nå på samme rute men returen er rå dyr rundt 3000kr+ Så visst noen finner det billigere, så si gjerne ifra
Privat fly du skal på da eller? Når jeg har reist OSL - CPH - LHR - CPH - OSL i Plus har det aldri kostet over 3000. Samme hvis jeg har byttet ut LHR med HAM. Men HAM har kun en Lounge så anbefaler LHR....
Nei SAS plus bare søk på SAS.no ca kr 2600+ på retur. kr 1545 til. La vel litt til når jeg sa over 3000kr
HAM= GØRR KJEDELIG, kan ikke anbefales om vært innom LHR på safari, om en er virkelig desperat for poeng kjør på...
Har følgt litt med på gdnask i det siste. Er vell ingen lounge der nede, men blir fort >2 ebp BGO-OSL-CHP-GDN-CHP-OSL-BGO
Den tak terrassen blir slått ned i bakken enhver dag når ser bardisken til United med 2 bar tendere som disker opp bobler og drinker sjef... Men skal du sole deg og litt frisk luft så må man faktisk få sleppe in på Senator G*
HAM gir dessuten bra med poeng pr krone. Og er absolutt innafor om skal holde deg selv i kjørbar tilstand på retur flighten... LHR kreves offentlig transport
Reise med morgenflyet 06:00 via CPH, da ankommer du HAM 09:00. så går du rett til AVIS og leier Porsche eller til SIXT og leier en Mercedes AMG SL63 for en dag, leverer denne igjen 18:00 og tar flyet tilbake 19:25. Da får du mye moro for pengene, men direkte billig er det jo ikke. Eller du leier en helt vanlig BMW / Audi / Mercedes for noen hundrelapper og drar på shopping. Alsterhaus har egen champagneavdeling der flere av de store har egne barer, og i Tyskland kan du kjøre lovlig med et par glass innabords. Men skal du tilbringe hele dagen på flyplassen er jeg enig i at det er kjedelig.
Ser på en tilfeldig fredag i juni nå, 6.561 poeng (for EBG/EBD) for 3.100 kroner, da via CPH ned og ARN+CPH hjem. Absolutt innafor.