Takk for avklaring. Jeg mente å ha lest at bookingklasse på ITA Matrix alltid gjelder for selskapet du faktisk flyr med, men da stemmer ikke det. Fint med kompetent veiledning Kan du hjelpe meg med å tolke skjermbildet ditt fra Expertflyer? Det var ikke helt intuitivt.
Hvor I Expertflyer ser du Booking class/Alternate airlines. Jeg har adgang til Premium services, men jeg kan ikke se disse ved review af normal fare rules..?[/
Jeg tolker dette som at U-fare hos SK mappes til enten S, T, K eller L hos LH. Usikker på om det er mulig å lese ut noe mer eksakt utfra informasjonen her.
Synes LH salget om dagen i F kan kvalifisere til MR. Vurderer sjøl en tur til HKG for å sikre EBG i starten av min neste periode. Med connecting flights frå Norge til Kiev med SK plus så er det ikkje langt unna at ein hankar inn 40 000 poeng på ein slik tur! Og med et forhold på 0.5 mellom pris og poeng så er det vel innafor?
Diagnosen til doktor'n (@drsyk) er ganske god og populære MR ruter å gjennomføre. OSL - ARL - CPH - GDN - CPH - OSL f.eks. Akkurat denne kan også fint gjøres på én dag. #beentheredonethat
Sjekket HAM ruten: Tid mellom utreisen og hjemreisen må være minst en time. Vennligst velg en annen flygning. Er det noen nytt? Kan man ikke booke på classic til HAM? Har de endret lørdags ruten...
Jeg har faktisk funnet et triks for å få gjennomført bookinger der SAS (IT?) maser og klager på for kort tid mellom inn- og utreise. Funker som fjell og aldri hatt noen problem.
Nice...Skulle gjerne vist det, men egentlig ikke, er møkk lei short haul som egentlig er Monkey class med selektiv sete blokkering, crappy bobler og maten ja ja så som så Long Haul SK C eller Pluss for MR til HKG eller TAP C er det idet ihvertfall litt sørvis i luften
Ja, litt enig i det. Men en MR-tur er jo nettopp det, Mile Run tur. Kun for å sanke poeng for minst mulig utgifter. TAP C vet jo alle her at jeg er helt for og kan anbefale på det varmeste. Men noen ganger er det greit å få unnagjort alt på én dag og få poengene man mangler. Når det gjelder "trikset" mitt, kan jeg selvsagt dele det med dere, men da helst på PM. Ønsker ikke at SAS IT skal stenge den muligheten.
Mener det var 25 før på HAM. Og det er jo veldig lite med tanke på bussgate. HAM syns jeg også er best på sommertid da man får mest ut av takterrassen når det er sol og varmt. Loungen i seg selv er jo helt standard utenom terrassen. Så skal man slå av en del timer så er LHR helt klart favoritten for MR.
Blir jo interessant å se om BER blir aktuelt for loungerun ila året Alternativt om man kan fly osl-cph/arn-ber-cph/arn-osl til en helt OK penge