Gjennomførte overnattinger Strawberry

Tråd i 'Hoteller og bonusprogrammer' startet av Darkcho, 12. sept 2013.

1. Nordlys

Nordlys Medlem

Likes mottatt:
    73
    Bonuspoeng:
    28
    CC Mektagonen, Gøteborg
    Platinum
    Standard
    Oppgrad: Deluxe, kjipe med suitene sine

Deluxe og deluxe, Frau Blum. Langt smalt rom, men med "privat" takterrasse, litt trist.
    God inkl middag. Standard frokost. Meget bra seng og a/c. Gratis sykler til utlån. I et senter med bl a en stor Willys. Gentrification i strøket.

Emma liker dette
  2. Nordlys

Nordlys Medlem

Likes mottatt:
    73
    Bonuspoeng:
    28
    CC Odin, Gøteborg.
    Plat.
    Standard
    Oppgrad: Deluxe

Note to self, rom 417 forever. Svært rom med kjøkken, stue, separat dobbeltrom og et lite enkeltrom..
    Litt slitt nå, spor etter innbrudd flere steder, gir ikke noe godt inntrykk. Ordinær cc-mat.
    Veldig hyggelig bar på taket.

Emma liker dette
  3. Mavo

Mavo Senior Medlem

Likes mottatt:
    535
    Bonuspoeng:
    93
    Hotell: Amerikalinjen
    Status: Gull
    Rom booket: Superior
    Oppgraderinger: Ingen
    Lengde opphold: 1 natt
    Andre fordeler: Kunne fått sen utsjekk, men hadde ikke behov.

Fullt hotell, og ingen oppgradering dessverre. Uansett veldig fornøyd med Amerikalinjen som tidligere, et veldig fint hotell rett og slett. Frokosten blir servert til bordet som et frokostbrett, synes i grunn det funket like så godt som vanlig. Frokosttid bookes ved innsjekk.

4. Maggie

Maggie Veteran

Likes mottatt:
    26,228
    Bonuspoeng:
    183
    Status: Platinum
    Rom booket: The whole shebang, standard dob.rom.
    Oppgraderinger: Ja, til Suite øverste etg.
    Lengde opphold: 2 netter.
    Andre fordeler: Gratis mineralvann per dag, restaurant kupong.
    Sen utsjekk: Ba om klokken 14.00,innvilget.

Amerikalinjen leverer på det meste. Meget god frokost (endelig ferskpresset juice), god middag og veldig bra bar på hotellet. God stemning og hyggelig ansatte.
    Veldig fornøyd med oppgraderingen på et kult hotell :)

Last edited: 08. aug 2021
    Baldrick, eventyrer, Emma and 2 others like this.
  5. Schlandy

Schlandy Veteran

Likes mottatt:
    4,579
    Bonuspoeng:
    113
    Rom booket: Superior
    Andre fordeler: Sen utsjekk, mineralvann, resturantkupong som ikke ble brukt

6. Jan Fredrik

Jan Fredrik Veteran

Likes mottatt:
    1,721
    Bonuspoeng:
    113
    Hotell: Lily Country Club
    Rom booket: Club Suite (på -40% åpningstilbud, utsatt pga. Covid)
    Oppgraderinger: Lily Sweet (rom 2000, største suiten på hotellet)
    Andre fordeler: Tidlig innsjekk (kl. 14, måtte vente på rengjøring, men var i spa fra vi kom 11:30), sen utsjekk (kl. 18, men måtte bytte rom kl. 12 fordi Lily Sweet var booket avreisedagen), gratis kaffe, mineralvann, restaurantkupong, ekstra spatid og velkomsthilsen på rommet (med makroner, fruktfat og hjemmelaget godteri)

Veldig veldig fornøyd med dette oppholdet. Litt kjipt at vi ikke kunne beholde rommet til kl. 18, men skjønner det når de kun har en slik suite, og god løsning at vi kunne flytte til et annet rom i nærheten. Maten i restauranten imponerte voldsomt! Og spa hadde en god størrelse og var veldig behagelig når det var ca. 4-10 personer som det var ved våre besøk.

Last edited: 08. aug 2021
  7. Gullars

Gullars Veteran

Likes mottatt:
    4,986
    Bonuspoeng:
    113
    Hotell: Clarion Stavanger
    Rom booket: Familierom
    Oppgraderinger: Suite
    Andre fordeler: Nei

Booket for min bror med kone og tre barn. Jeg så i appen at de hadde fått Superior, så da ringte jeg hotellet for å forsikre meg om at de fikk stort nok rom. Resepsjonisten bekreftet da at han skulle ordne et Deluxe-rom. Jeg spurte hvordan oppgraderingsmulighetene til Suite var, og fikk da bekreftet at han kunne ordne det :)

Grooo, tobeornot999, EndreD and 2 others like this.
  8. Sunnfjordingen

Sunnfjordingen Sunnfjording

Likes mottatt:
    25,087
    Bonuspoeng:
    183
    Hotell: Quality Airport Hotel Værnes
    Rom booket: Vanlig dobbel
    Lengde opphold: 2 neter
    Andre fordeler: Fekk ei flaske vatn ved innsjekk.

Hotellet er under oppgradering, og det trengs. Resten av hotellet var slitt og gjennomgåande dårlig standard. Varmmaten til frukost (bacon, egg og pylser) var kald begge morgonane. Personalet var gjennomgåande trivelige. Comforthotellet ved BGO til like mange poeng er mykje betre.

tobeornot999 and EndreD like this.
  9. Maverick23

Maverick23 Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    780
    Bonuspoeng:
    93
    Rom booket: Standard dobbeltrom
    Oppgraderinger: Superior
    Lengde opphold: To netter
    Andre fordeler: Restaurantkupong, i tillegg til de vanlige fordelene.

Flott hotell!

Emma and Maggie like this.
  10. Ololsen

Ololsen M

Likes mottatt:
    1,878
    Bonuspoeng:
    93
    Rom booket: standard dob.rom.
    Oppgraderinger: Ja, superior
    Andre fordeler: Gratis mineralvann

Da jeg skulle et ærend i Oslo bestemte jeg å teste hotellet som alle skryter opp i skyene. Må si jeg er litt skuffet i og med du betaler mye høyere pris her og de påberoper seg 5 stjerner. Ankommer du søndag eller mandag finner du fort ut at alt på hotellet er stengt. Du får faktisk mer servering på comfort hotellet over gaten. Ble oppgradert til superior med utsikt rett i en vegg i bakgård. Samtlige romkategorier var ledige både før og under oppholdet så jeg synes de kunne gitt et bedre rom.

På positive siden er standarden på rommene upåklagelig og frokosten, som serveres ved bord, meget bra. Du får til og med dessert

Emma, EndreD and Maggie like this.
  11. TElg78

TElg78 TravelElg - The Moose Is Loose

Likes mottatt:
    1,480
    Bonuspoeng:
    113
    Hotell: Quality Hotel Sogndal
    Rom booket: Standart Dobbeltrom
    Oppgraderinger: Superior Dobbeltrom

Etter null sjanse på Gjøvik pga. fullt hotell prøvde jeg meg her på en bonusnatt i Sogndal. Noe som systemet til NC ikke gjør, er å oppdatere at man har gått opp i status etter man hadde bestillt. Jeg var fortsatt sølv, men viste til at jeg var gull og at jeg håper på en oppgradering - som jeg fikk. :) Da kom også brusen med en gang.

Veldig fint rom - luktet fersk tre. Frokosten bra, men de gjorde noe med middagen på burger restaurant. Så mye salt og evt. MSG i maten at jeg trengte en bøtte med vatten etter jeg la meg. Det var ikke så bra. Også service på restaurant har jeg sett bedre.

Husk at det lønner seg å kjøre rundt hjørnet for å parkere. Hotellparkering koster flesk, men 150 meter under fikk man kommunale parkeringsplasser gratis ;) (Samme gjelder Gjøvik). 200 kroner spart.

12. Gullars

Gullars Veteran

Likes mottatt:
    4,986
    Bonuspoeng:
    113
    Hotell: Quality Ramsalt Bodø
    Rom booket: Standard Dobbeltrom
    Oppgraderinger: Deluxe Dobbeltrom

Booket for et par venner. De var godt fornøyde med utsikten på rommet, men ellers virket det ikke veldig stort på bildene.

EndreD and Sunnfjordingen like this.
  13. Emma

Emma Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    525
    Bonuspoeng:
    93
    Hotell: Stenungsbaden Yacht Club
    Rom booket: Standard rom booket med «The Whole Shebang»
    Oppgraderinger: Deluxe
    Lengde opphold: 2 netter
    Andre fordeler: Restaurantkuponger og brus fra minibar. Etter litt om og men sen utsjekk til kl. 14.

Noe slitt hotell, men med god atmosfære og veldig godt renhold. Utrolig hyggelige ansatte! Meget god mat på bryggerestauranten. Skuffende utvalg på frokostbuffet, men det som var der smakte bra. Litt kjedelig å måtte stå på krava for å få sen utsjekk, og at de ikke kunne strekke seg lenger enn til kl. 14.

EndreD, eventyrer and Maggie like this.
  14. Staralliance

Staralliance Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    488
    Bonuspoeng:
    63
    Hotell: Clarion Post, Gøteborg
    Oppgraderinger: Standard/Superior

Bestilte to netter på dette hotellet med 3-retters middag (kampanjetilbud). Bestilte først en natt med middag, og deretter en natt uten middag. Oppdaget at prisen var identisk, så endret til to netter med middag. Hadde på forhånd sendt hotellet en mail og spurt om mulighet til rom i øverste etasjer. Fikk ikke noe svar. Ved innsjekk ble vi tildelt rom 5063, som var et standard rom, forholdsvis trangt. I løpet av en time fikk jeg svar på min opprinnelige mail, hvor de beklaget sent svar og skrev at de allerede så vi var innsjekket. De tilbød sen utsjekk, noe jeg takket nei til, og ymtet frampå om at rommet var trangt. Fikk raskt svar tilbake om at jeg bare skulle komme innom resepsjonen så skulle de se om de kunne gi meg et bedre rom. Ble oppgradert til superior rom 4021, som var omtrent dobbelt så stort og med både badekar/dusj, minibar og safe. Profesjonelt håndtert av resepsjonisten.

Kan ellers anbefale restaurant Norda på hotellet. God mat og hyggelig betjening. Hovmesteren Erika gjorde oppholdet vårt enda bedre!

Last edited: 15. aug 2021
  15. Emma

Emma Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    525
    Bonuspoeng:
    93
    Hotell: Clarion Hotel Post
    Rom booket: Standard rom booket med «The Whole Shebang»
    Oppgraderinger: I utgangspunktet superior
    Andre fordeler: Restaurantkuponger og mineralvann fra minibar. Sen utsjekk til kl. 18.

Ble oppgradert til et superior rom, men dette lå vendt ut mot gaten i 2. etasje med trikken rett utenfor vinduet. Ba derfor om å få bytte til et stillere rom. Det eneste de da kunne tilby var et standard rom mot bakgården. Dette var heldigvis betydelig stillere.

Jeg har bodd på Post mange ganger og alltid likt meg godt. Frokosten har imidlertid vært ganske kaotisk i høysesongen, så dagens system med booking av tid gjorde frokosten til en mye bedre og roligere opplevelse. Jeg satte også stor pris på at sen utsjekk helt til kl. 18 ble gitt med den største velvilje av en hyggelig resepsjonist.

Det eneste negative jeg har å bemerke er at senga var overraskende hard og ukomfortabel.

EndreD, Staralliance and Maggie like this.
  16. andkri58

andkri58 Nytt Medlem

Likes mottatt:
    81
    Bonuspoeng:
    18
    Hotell: Clarion Collection Hotel Bastion
    Oppgraderinger: Superior
    Andre fordeler: Sen utsjekk til kl 15.00

Dette hotellet åpnet igjen i sommer, etter at det har vært stengt grunnet Covid-19 i en lengre periode. Hotellet er inspirert av engelske boutiquehotell, og fremstår som unikt og hjemmekoselig. Er man interessert i et toppmoderne hotell er kanskje ikke dette rette valget. Rommene har ingen kjøleskap, gamle TVer på veggen, is må hentes i resepsjonen og lite som minnet om et velfungerende ventilasjonsanlegg på rommet. Heldigvis var det ikke så varmt i Oslo denne kvelden. Likevel har hotellet en skikkelig sjarm, og det var absolutt verdt besøket. Hotellet serverer også middag som passet meg godt. Dessverre trekker frokosten ned inntrykket, da dette var langt under den Choice-standaren jeg er vant med.

17. Tore

Tore Milehunter Offisiell Representant Admin

Likes mottatt:
    114,796
    Bonuspoeng:
    350
    Bodde på Clarion Oslo i helga.
    Blide folk i resepsjonen og alt greit synes jeg.
    Frokosten var veldig bra, og det er massevis av plasser. Er et par rom til med bord og stoler på venstre side når du går opp i frokosten. Der var det ingen som satt, så veldig grei plass der. Godt utvalg av mat OG sprøstekt bacon:)

18. freddyen

freddyen Veteran

Likes mottatt:
    1,489
    Bonuspoeng:
    113
    Hotell: Clarion The Edge, Tromsø
    Oppgraderinger: Deluxe dobbeltrom
    Lengde opphold: 3 netter
    Andre fordeler: Tidlig innsjekk og sen utsjekk.

Ingen voucher pga. tekniske problemer. Ifølge resepsjonisten kunne dette ordnes ved utsjekk.
    Det betyr uansett lite når alle bestillinger må via 3.-parts app (Ordr.no). Da er det ingenting igjen å rabattere.
    Fikk ikke bruke kupongen i resepsjonen hvor de solgte diverse brus og snacks.
    Vi var uansett ikke mye på hotellet og det kunne helt sikkert ordnet seg på et vis, men jeg liker best når ting 'bare fungerer'.
    Her ligger det nok en viss besparelse for hotellet og kjeden (dette er ikke unikt for The Edge).

watchaddicted, Emma and Maggie like this.
  19. Gullars

Gullars Veteran

Likes mottatt:
    4,986
    Bonuspoeng:
    113
    Hotell: Comfort Bergen Airport
    Oppgraderinger: Nei
    Andre fordeler: Nei

Booket med poeng for en kompis som ikke nådde flyet. Siden bookingen skjedde utenom kundeservice sin åpningstid ble bookingen gjort i mitt navn, men likevel ble han verken tilbudt oppgradering eller noe annet. Men han var godt fornøyd med å ha spart en tusenlapp på poengbooking kontra alternativ pengepris :)

watchaddicted, petrate and Emma like this.
  20. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    64,121
    Bonuspoeng:
    293
    Hotell: Quality hotell Leangkollen
    Oppgraderinger: Ja, superior dobbeltrom
    Andre fordeler: Restaurantkupong og mineralvann

Booket en natt for poeng, glemte først å si at vi er to personer. Det ordnet seg. Så kom jeg på at jeg hadde glemt hunden også.. Det ordnet seg også. Fikk et relativt stort rom, uten noe særlig utsikt. Frokosten var under pari. Dårlig stekt bacon trekker ned.

Hunden har storkost seg! Fått ekstra kos av et par av de ansatte. :)

Baldrick, EndreD, Emma and 2 others like this.

Del denne siden