Gjennomførte overnattinger Strawberry

Tråd i 'Hoteller og bonusprogrammer' startet av Darkcho, 12. sept 2013.

  1. NorFlight

    NorFlight Senior Medlem

    Innlegg:
    1,330
    Likes mottatt:
    2,530
    Bonuspoeng:
    113
    Hotell: Hotell Christiania Teater, Oslo
    Status: Gull
    Rom booket: Superior dobbeltrom
    Oppgraderinger: Ja, først til Deluxe dobbeltrom (ved tildeling) deretter til Jr. Suite ved innsjekk.
    Lengde opphold: 2 netter
    Romnummer: 513
    Andre fordeler: Mineralvann, sen utsjekk

    Fikk på morgenen dagen for innsjekk opp rom 325 (Delux), men fikk gledelig overraskelse ved innsjekk da man hadde blitt oppgradert nok en gang til Jr. Suite. Greit det, siden 320-329 er nye rom som ligger separat i forhold til de andre rommene hvor man må gå via 4. for å komme til rommene.
    Tydeligvis kommet inn en avbestilling, da det var et annet navn som var notert på "velkomstkortet"...

    IMG_2778.jpeg IMG_2779.jpeg IMG_2781.jpeg IMG_2782.jpeg IMG_2783.jpeg IMG_2784.jpeg


    @Henrik Her følger samtlige etasjeplaner for Hotell Christiania Teater til tråden med romoversikter.
    IMG_2831.jpeg IMG_2835.jpeg IMG_2832.jpeg IMG_2833.jpeg IMG_2834.jpeg
     
    Stuttfeiten, kjeeli, EndreD and 10 others like this.
  2. Nordlands

    Nordlands EBD

    Innlegg:
    901
    Likes mottatt:
    2,796
    Bonuspoeng:
    93
    Hotell: Quality Hotel Grand, Steinkjer
    Status: Gull
    Rom booket: Compact to enkeltsenger
    Oppgraderinger: Nei
    Lengde opphold: 1 natt
    Romnummer: 347
    Andre fordeler: Mineralvann

    Tredje overnatting her siste 6mnd, fortsatt ikke fått noen oppgraderinger. Spent å se neste gang, da jeg rykket opp til platinum i dag. Effektiv innsjekk, men måtte spørre om mineralvann denne gangen. Rommet denne gang var i samme bygningsdel som resepsjon, lurer på om det er mer lytt mellom rommene der. Hørte i hvert fall ubehagelig godt lyden av en i et av naborommene som ropte på elgen litt etter midnatt. Etter en god natts søvn hadde jeg likevel matlyst, så frokost var ok, men som vanlig kort da jeg måtte komme meg avgårde for å rekke planlagt ferge 45 mil lengre nord.

    Edit: Glemte å nevne at dette rommet som pluss hadde kjøleskap, men som minus var det ikke stikkontakt ved nattbord.

    20240509_220736.jpg
     
    kjeeli, EndreD, Spielhaug and 6 others like this.
  3. Jeanette

    Jeanette Veteran

    Innlegg:
    2,342
    Likes mottatt:
    5,278
    Bonuspoeng:
    183
    Hotell: Quality Hotel Tønsberg
    Status: Gull
    Rom booket: Standard dobbeltrom
    Oppgraderinger: Nei
    Lengde opphold: 1 natt
    Romnummer: 323
    Andre fordeler: Ingen uoppfordret, men «kjøpte» to brus med restaurantkupongen i baren, og ga beskjed at jeg tok en mineralvann på medlemskapet da vi kom tilbake på kvelden.

    Hotellet er under oppussing, og anbefaler ingen å bo her før det er ferdig. Jeg er usikker på hva slags oppussing de skal gjøre på rommene for rommet vi fikk hadde ny seng, nye møbler og lamper, og så nymalt ut, men hadde likevel vegg til vegg teppe, bad fra 1990 (ser det ut som) og kontakter/brytere og panelovn fra samme periode eller eldre? Frister på ingen måte til gjentagelse, men trengte et sted å sove etter konsert i Foynhagen.
     
    Last edited: 11. mai 2024
    kjeeli, tobeornot999, EndreD and 6 others like this.
  4. Ololsen

    Ololsen M

    Innlegg:
    292
    Likes mottatt:
    1,799
    Bonuspoeng:
    93
    Hotell: Comfort hotel Runway
    Status: Platinum Lifetime
    Rom booket: Standard dobbeltrom
    Oppgraderinger: Ja, stort familierom
    Lengde opphold: 1 natt
    Romnummer: 4006
    Andre fordeler: Mineralvann

    Rom nr dukket opp dagen i forveien, men romtype vises igjen ikke i app. Jeg spør nå alltid, på en pen måte, når jeg sjekker inn hvilken romtype det er jeg har fått. Jeg har av og til opplevd å få til svar at: Oj du er slik platinum medlem, skal se om vi kan ordne en oppgradering til deg. Rom denne gang var meget bra med stor plass som dere ser av bildene. Må ellers få skryte veldig av frokosten her da jeg synes utvalget var enda bedre enn forrige gang jeg var her og det var veldig bra forrige gang. Denne er nesten på høyde med Clarion Hoteller
    1.jpg 2.jpg 3.jpg 4.jpg 5.jpg
     
    kjeeli, Stianoh, EndreD and 8 others like this.
  5. tombom

    tombom Aktivt Medlem

    Innlegg:
    341
    Likes mottatt:
    317
    Bonuspoeng:
    63
    Hotell: Quality Hotel Prinsen
    Status: Platinum
    Rom booket: Standard dobbeltrom
    Oppgradering: Deluxe
    Lengde opphold: 2 netter
    Romnr: 620
    Andre fordeler: Mineralvann

    Første besøk på Prinsen. Smidig innsjekk med melding om at de skulle finne et bedre rom. Minnet om daglig mineralvann fra egen minibar.
    Ting jeg setter pris på ved hotellopphold: God frokost, renslighet, god seng, romslighet, ok treningsmuligheter og minibar. I den rekkefølgen.
    Prinsen tikket av alle boksene, i tillegg er beliggenheten midt i smørøyet.
    Frokosten er virkelig bra, har aldri sett tørrfisk på en buffet før!
    Rommet var stort og fint med god seng. Vegg-til-veggteppe trekker ned pga inneklima.
    Treningsrommet har det man trenger for en liten økt.
    Rent og fint overalt. I resepsjonen og på rommet kan man lage seg Nescafé. Frukt tilstede hele døgnet ved resepsjon. Konferansedelen har popcornmaskin.
    Legger ved et knippe bilder og anbefaler alle å gi Prinsen et besøk. Hit kommer jeg igjen!
     

    Attached Files:

    Stuttfeiten, kjeeli, Flymunda and 5 others like this.
  6. Nordlands

    Nordlands EBD

    Innlegg:
    901
    Likes mottatt:
    2,796
    Bonuspoeng:
    93
    Hotell: Comfort Hotel Bodø
    Status: Platinum
    Rom booket: Standard dobbeltrom
    Oppgraderinger: Nei
    Lengde opphold: 1 natt
    Romnummer: 812
    Andre fordeler: Mineralvann, tidlig innsjekk

    Helt fullbooket hotell, har ellers brukt å få oppgradering her som gull. Tror kanskje de ikke fikk opp at jeg var platinum siden jeg var gull når jeg booket, jeg spurte heller ikke. Synes frokosten var dårligere enn jeg husker, skjønner ikke hvordan speilegg kan bli gummi-aktig? Men sov godt som vanlig her, som er det viktigste.
     
    kjeeli, Flymunda, EndreD and 5 others like this.
  7. TElg78

    TElg78 TravelElg - The Moose Is Loose

    Innlegg:
    1,105
    Likes mottatt:
    1,480
    Bonuspoeng:
    113
    Hotell: Quality Hotel Airport, Værnes
    Status: Platinum/Lifetime Gold
    Rom booket: Standard to enkeltsenger
    Oppgraderinger: Ja, Suite
    Lengde opphold: 3 netter
    Romnummer: 539
    Andre fordeler: Mineralvann

    Stjørdal er ikke verdens sentrum, men for meg var det en god plassering. Tror jeg hadde rommet før. Platinum status ble erkjent umiddelbart og brus utlevert. Rommet var veldig fint, dessverre hadde de fjernet kjøleskapet fra rommene, slik at Harryturen måtte oppbevares i resepsjonens kjøleskap. Jer er også forundret over at man har to store TV på rommet, men Smart funksjonen ikker er aktivert i 2024. Det er et problem på flere Strawberry hotell.

    Maten på retaurant hadde jeg bare første kvelden. Pizza smakte overhodet ikke (hvem kom på mynteblader på toppen??) og en meget uhyggelig opplevelse med en av servitørene som førte til 10000 poeng på konto og 3 gratis øl på is og en skriftlig unnskyldning på rommet da jeg kom tilbake den kvelden. Veldg oppmerksom og ryddig.

    Frokosten var Ok. Tror de bruker preproduserte speilegg og ingen salami tilgjengelig. Hva fadder er det egentig med at ingen tilbyr skikkelig melk?? 1 % og lavere er ikke melk. Det synes jeg er skammelig, men men.

    Eller skal jeg ditt neste helg igjen. Kan egentlig anbefales som alternative for å bo i Trondheim sentrum. Gratis parkering! Bare enkelt bussbillett inn i byen (med tog)
     

    Attached Files:

    Flyrlavt, Flymunda, NoLimit and 6 others like this.
  8. Audi_a4

    Audi_a4 Gladlaks

    Innlegg:
    31
    Likes mottatt:
    168
    Bonuspoeng:
    33
    Hotell: Clarion Sign, Stockholm
    Status: Platinum
    Rom booket: Standard dobbeltrom (poeng)
    Oppgradering: Superior med enkeltsenger
    Lengde opphold: 3 netter
    Romnr: 612
    Andre fordeler: Minneralvatn frå minibar, 2 for 1 i Spa/basseng og resturantkupong

    Tja, kva skal ein sei. Ein god gammaldags kjærestetur til 08’an.

    Romnummer var synleg i app dagen for innsjekk, men romkatogori var ikkje endra. Resepsjonisten lova eit flott rom med utsikt - og om vi ikkje var nøgd kunne vi komme tilbake dagen etter så skulle dei prøve å oppgradere til eit betre rom, då hotellet var fult. (Her skal det nemnast at resepsjonisten dagen etterpå berre himla med auga å sa at det var heilt umogleg å skaffe oss eit betre rom..)
    Eit slete superior rom med ENKELTSENGER venta på oss. Utsikta var som lova bra, utøve parken på framsida. På badet var det tomt for handsåpe når vi kom, og i dusjen var falska med kroppsåpe tom. Handsåpe måtte eg i resesjonen å etterspørr, kropssåpe vart ikkje oppfylt nokon av dagane sjølv om rommet vart reingjort. Ikkje vart det oppfylt med toalettpapir heller, så dykk kan få gjette kven som måtte gå ei strafferunde i resepsjonen klokka 02.45 etter ein kveld på byen…

    Ellers vart dagane brukt til shopping, og ettermiddagane flaug forbi ved bassenget på taket. Her brukte eg Platinumfordelen med 2for1, då hotellgjestar også må betale for å bruke bassenget. Resturantkupongane vart brukt på cocktails i roof top baren.

    Prisnivået på hotellet imponera, øve 11 000sek for tre netter i eit standarrom. Var difor eit enkelt val å brenne nokre poeng. Når ein til samanlikning kunne fått eit delux rom på Hilton med lounge tilgong for 9500sek så lev absolutt ikkje Clarion Sign opp til forventningane..

    legg ved bilete av romoversikt i 6. etasje
     

    Attached Files:

  9. NorFlight

    NorFlight Senior Medlem

    Innlegg:
    1,330
    Likes mottatt:
    2,530
    Bonuspoeng:
    113
    Hotell: Quality Hotell Expo, Fornebu
    Status: Gull
    Rom booket: Standard Twin
    Oppgraderinger: Ja, Superior Twin
    Lengde opphold: 2 netter
    Romnummer: 382
    Andre fordeler: Mineralvann

    Fikk tildelt 388 opprinnelig, før jeg ble flyttet ned til 287. Ved innsjekk spurte jeg om det var mulighet for oppgradering med tanke på status, og ba samtidig om et stille rom, og så høyt opp som mulig.
    Ved innsjekk fikk jeg beskjed om at status ikke lå inne, da det nye bookingsystemet ikke håndterer booking gjennom arbeidsgiver og reisebyrå særlig bra da status mappes basert på mail og ikke oppgitt medlemsnummer... Da jeg er pålagt å booke via arbeidsgiver, de skal vite hvem som er hvor i tilfelle hendelser, blir jo dette da en utfordring.
    Så ved neste opphold må jeg huske å sende mail slik at de får lagt inn status før ankomst...

    IMG_2864.jpeg IMG_2865.jpeg IMG_2867.jpeg IMG_2868.jpeg
     
    kjeeli, Flyrlavt, Flymunda and 6 others like this.
  10. Maggie

    Maggie Veteran

    Innlegg:
    4,549
    Likes mottatt:
    25,998
    Bonuspoeng:
    183
    Hotell: Farris Bad, Larvik.
    Status: Platinum Lifetime.
    Rom booket: Standard dobbeltrom.
    Oppgraderinger: Ja, Heyerdahl suiten.
    Lengde opphold: 2 netter.
    Romnummer: 405.
    Andre fordeler: Tidlig innsjekk, sen utsjekk. Mineralvann og restaurant kupong per dag. Velkomst flaske på rommet og konfekteske.

    Farris leverer som alltid. Oppgradering til Heyerdahl suiten. Nærmeste rom til takterrassen, så beste valg av de tre jr.? suitene på rad. Litt større balkong og lengst unna veien.
    Spaet leverer som alltid og afguss ritualene blir bedre for hvert besøk.
    Badekar på rommet for de som liker det og eget soverom hvor man kan ha balkongdøren åpen og høre bølgene på vei inn i drømmeland:)
    Utrolig digg med utsjekk klokken 16 på 2.pinsedag.

    20240518_152044.jpg
    20240518_152048.jpg
    20240518_152558.jpg
    20240519_102533.jpg
     
    Last edited: 21. mai 2024
    Hilde, kjeeli, Flyrlavt and 12 others like this.
  11. livinspeed

    livinspeed Aktivt Medlem

    Innlegg:
    396
    Likes mottatt:
    899
    Bonuspoeng:
    93
    Hotell: Comfort Hotel Runway
    Status: Platinum
    Rom booket: Standard dobbeltrom på poeng
    Oppgraderinger: Ja, til familierom(?)
    Lengde opphold: 1 natt
    Romnummer: 4043
    Andre fordeler: Mineralvann, velkomstgave på rommet og sen utsjekk

    Kom med sent fly, så booket et bonusrom på vei hjem fra ferie siden det ikke gikk tog. Måtte spørre om å ta brus ved innsjekk og fikk sen utsjekk uten problem selv om hotellet virket fullt grunnet konferanse, og det sto en pakke kjeks innenfor døren. Noterte i bookingen at jeg ønsket 4043 etter å skumlest gjennom denne tråden, og fikk det tildelt ganske så fort etter bestilling gjort for noen mnd siden. Stort og fint rom med god oversikt over rullebanen og terminalområdet (som var grunnen til romønsket), men siden det var så fint vær dagen etter brukte jeg heller en times tid på benken utenfor nærmest gjerdet og spottet litt i sola.
     
    kjeeli, Flyrlavt, Emma and 4 others like this.
  12. Nordlands

    Nordlands EBD

    Innlegg:
    901
    Likes mottatt:
    2,796
    Bonuspoeng:
    93
    Hotell: Wood Hotel Bodø
    Status: Platinum
    Rom booket: Standard Mountain View (dobbeltrom)
    Oppgraderinger: Ja, Junior Suite Bodø View
    Lengde opphold: 1 natt
    Romnummer: 602
    Andre fordeler: Mineralvann fra minibar

    Lovende nytt hotell, mye bra men også en del forbedringspotensial som jeg håper skyldes at de enda er i innkjøringsfase.

    Det første som møtte meg var veldig smale parkeringsplasser; Det var 4-5 ledige plasser jeg kunne fått bilen inn i, men ikke kunnet komme meg ut av bilen fra. Det åpnet seg heldigvis en ledig plass på ende av rekke. Ga tilbakemelding til resepsjon og de sa de hadde fått mange klager allerede.. Det var heller ingen ladeplasser for elbil.

    Innsjekk var ok og ble gjort oppmerksom på oppgradering som platinum og at jeg kunne ta mineralvann fra minibar. Fikk orientering om hvor heis var og frokostsal, men ikke tider for frokost, den litt uvanlige utsjekktiden 11:00 og at det var åpen restaurant og bar (dette hadde jeg funnet ut selv på woodbodo.com).

    Rommet i seg selv var stort og fint med flott utsikt (obs: en liten mulighet for innsikt fra utsiktsplattformen i 7de til rom 601 og 602). Dessverre var rommet veldig varmt ved ankomst kl 20 og jeg er usikker på om det ga noe som helst effekt av å stille termostaten ved sengen til -3. Håper de har noe mer aircondition som ikke er satt i drift enda. Forhåpentligvis er det bedre på de mindre rommene som ikke har så stor veggflate varmet av ettermiddagssol. En annen ulempe med rommene 601-620 er at de er rett under bar/restaurant område i 7de, og noe lyd kunne høres ned.

    Synes det var minst 2 puter for mye i sengen, og den var litt hard for min smak. Savnet glass på badet, og der var en tom treboks jeg regner med er tiltenkt mindre amenities. Også litt merkelig med 3 fullstørrelse vinflasker og kun 1 flaske vann i minibar.

    Spiste middag i restauranten, må tilsynelatende forhåndsbooke om man skal få bord ved vindu. Det jeg fikk servert var bra, men samsvarte ikke helt med meny; Fikk hvitløksbrød uten noen antydning til hvitløk, og hovedrett uten grønnsakene som stod i menyen. Service var også litt sporadisk, ble bla. sittende en god stund med tomt fat og glass etter forretten.

    Frokost var et høydepunkt, bra utvalg med bla. godt brød, skikkelig myk eggerøre, god kaffe og mulighet til å bestille noen a-la-carte retter. Det virker som de ikke har låst konsept helt, a-la-carte meny og glass på bordet tilsa at det skulle komme noen rundt å tilby drikke og ta i mot bestilling, men man måtte selv bestille ved inngang og ta med seg glass til buffet. De var også litt for ivrig til å rydde, jeg tok først en kopp kaffe og fant meg en plass før jeg gikk for å bestille eggs benedict og før jeg var kommet tilbake var den nesten fulle kaffekoppen tatt vekk; Deretter tok jeg et glass juice og la også romnøkkel på et nytt bord mens jeg hentet en tallerken, igjen forsvant juiceglass før jeg var tilbake. For øvrig var det godt påfyll i buffeten frem til stengetid 10:30, da begynte de å rydde på minuttet.

    20240525_202243.jpg

    20240525_202320.jpg

    20240525_202609.jpg

    20240525_202336.jpg

    20240525_202401.jpg

    20240525_202418.jpg

    20240525_202428.jpg

    20240525_202720.jpg

    Planer fra alle etasjer sendt til @Henrik til romoversikt-tråd.
    20240525_202230.jpg

    Restaurantmeny, synes det var ganske friske priser for forretter og dessert. Tomahawk for min 2 pers så ut de solgte mye av.
    20240525_203919.jpg

    Hvitløksbrød uten hvitløk? Ikke noe å se til rosmarin heller:
    20240525_205947.jpg

    Svinekjake med potetgull i stedet for asparges, erter og nykål:
    20240525_214926.jpg

    Frokost a la carte, inkludert for hotellgjester:
    20240526_102858.jpg

    Eggs benedict:
    20240526_101631.jpg

    Fra buffet:
    20240526_101637.jpg
     
    EndreD, Spielhaug, Hilde and 15 others like this.
  13. Henrik

    Henrik Hellas-sympatisør

    Innlegg:
    2,272
    Likes mottatt:
    8,858
    Bonuspoeng:
    183
    Hotell: Clarion Hotel Energy, Stavanger
    Status: Platinum
    Rom booket: Standard
    Oppgraderinger: Ja - mulig deluxe? Solid hjørnerom ihvertfall
    Lengde opphold: 1 natt
    Romnummer: 3000
    Andre fordeler: håndskrevet kort og sjokkis på senga som ønsket velkommen tilbake, kun bodd her én gang tidligere for lenge siden.

    Greit rom men slitt i kantene. 24/7 på treningsrom.

    IMG_0371.jpeg IMG_0375.jpeg IMG_0372.jpeg IMG_0373.jpeg
     
    EndreD, kjeeli, livinspeed and 7 others like this.
  14. Upsaker

    Upsaker Fastboende

    Innlegg:
    7,937
    Likes mottatt:
    22,642
    Bonuspoeng:
    293
    Hotell: Christiania Teater, Oslo
    Status: Platinum
    Rom booket: Standard dobbeltrom
    Oppgraderinger: Største suiten
    Lengde opphold: 1 natt
    Romnummer: 701
    Andre fordeler: Fullbooket hotell, men maks oppgradering, håndskrevet kort og eplesnacks. Selvfølgelig oppgradering når jeg skulle være på rommet i 8 timer. Bra frokost med eggerøre, speilegg, bacon og ferskpresset appelsinjus. Og et par etasjeoversikter til @Henrik

    IMG_6409.jpeg
    IMG_6410.jpeg
    IMG_6411.jpeg
    IMG_6412.jpeg
    IMG_6415.jpeg
    IMG_6418.jpeg
    IMG_6420.jpeg
     

    Attached Files:

    EndreD, kjeeli, Emma and 14 others like this.
  15. Flyrlavt

    Flyrlavt Veteran

    Innlegg:
    1,514
    Likes mottatt:
    4,017
    Bonuspoeng:
    113
    Hotell: Clarion Airport Bergen
    Status: Platinum
    Rom booket: Superior dobbel var eneste ledig ved booking
    Oppgraderinger: Tror ikke det.
    Lengde opphold: 2 netter
    Romnummer: 354

    Blitt litt godt vant med og ofte få suite her, men noen ville priser i Bergen generelt ved booking og fullt hotell var det ingen overraskelse at det ikke ble noen oppgradering.
    Fint hjørnerom med utsikt mot rullebane. Den berømte vasen er ikke å finne her, men aluminiumskassen er på plass.
     
    kjeeli, Emma, livinspeed and 6 others like this.
  16. valse.hopfloket

    valse.hopfloket Nytt Medlem

    Innlegg:
    16
    Likes mottatt:
    27
    Bonuspoeng:
    13
    Hotell: Comfort Børsparken
    Status: Gull
    Rom booket: Billigste
    Oppgradering: Ja (Beste romkategori på hotellet)
    Lengde opphold: 2 netter
    Romnr: 801
    Andre fordeler: 1 stk mineralvann per natt

    Veldig fornøyd med servicen, oppgraderingen og opera-utsikten fra vår private balkong i toppetasjen. Frokosten var ikke så imponerende, men deilig at den var åpen til 11:00. God value for 10 000 poeng per natt.
     
    Emma, livinspeed, petrate and 4 others like this.
  17. Nordlands

    Nordlands EBD

    Innlegg:
    901
    Likes mottatt:
    2,796
    Bonuspoeng:
    93
    Hotell: Comfort Bodø
    Status: Platinum
    Rom booket: Standard dobbeltrom
    Oppgraderinger: Ja, Deluxe dobbeltrom
    Lengde opphold: 2 netter
    Romnummer: 422
    Andre fordeler: Mineralvann

    Enkel og grei overnatting som vanlig, og fin oppgradering. Litt friskere frokost enn sist gang.

    20240531_214359.jpg
     
    Emma, livinspeed, petrate and 4 others like this.
  18. Emma

    Emma Aktivt Medlem

    Innlegg:
    267
    Likes mottatt:
    516
    Bonuspoeng:
    93
    Hotell: Quality Hotel Grand Larvik
    Status: Platinum
    Rom booket: Standard dobbeltrom for poeng
    Oppgraderinger: Ja, superior dobbeltrom med sovesofa
    Lengde opphold: 3 netter
    Andre fordeler: Mineralvann, restaurantkupong og sen utsjekk

    Fikk oppgradering til den romtypen jeg ba om. Superior rom med sovesofa er de nyeste rommene på hotellet. Rommet var rent og pent og hadde en utrolig komfortabel seng.

    Frokosten som ble servert var langt over forventning både når det gjaldt utvalg og smak. Artige innslag i buffeten var iskrem, riskrem og sjokoladefontene :D Middagen smakte også bra.

    Servicen var helt fantastisk. Absolutt alle ansatte var sååå hyggelige og serviceinnstite. Kommer definitivt tilbake hit!
     
    kjeeli, livinspeed, NoLimit and 8 others like this.
  19. livinspeed

    livinspeed Aktivt Medlem

    Innlegg:
    396
    Likes mottatt:
    899
    Bonuspoeng:
    93
    Hotell: Quality Hotel Hasle Linie
    Status: Platinum
    Rom booket: Standard dobbeltrom(?)
    Oppgraderinger: Vet ikke?
    Lengde opphold: 1 natt
    Andre fordeler: Mineralvann

    Første opphold her, booket av arbeidsgiver. Resepsjonist sa uoppfordret at de skulle finne et bedre rom når jeg ba de legge det til på telefonnummer og ga meg visst rommet til et gullmedlem, men aner ikke hva jeg endte opp med. Fint og moderne hotell med knallgod seng og god eggerøre.
     
    Emma, kjeeli, Flymunda and 3 others like this.
  20. kjeeli

    kjeeli Veteran

    Innlegg:
    2,457
    Likes mottatt:
    26,969
    Bonuspoeng:
    183
    Hotell: Comfort Hotel Vesterbro
    Status: Platinum
    Rom booket: Standard to enkeltsenger
    Oppgraderinger: Null
    Romnummer 247
    Betalt: 20000 poeng
    Lengde opphold: 2 netter
    Andre fordeler: Cola, Sen utsjekk kl 15 etter eget ønske.

    Fritekst: Ved bestilling var det ledig Superior rom, men fikk ikke automatisk oppgradering pga platinum status, det var jo litt skuffende.

    Rom 247

    IMG_4158.jpeg

    IMG_4156.jpeg

    Rom 247 som jeg ble plassert på, er nesten så langt unna heisen man kan komme.

    IMG_4143.jpeg

    Hvis jeg svingte til høyre ut døren fra rommet brukte jeg 1m15s til heisen, men til venstre tok det bare 58 sekunder.

    Romoversikten fra 2.etg har du fra tidligere @Henrik, men slenger med 4,3,1 etasje her

    IMG_4260.jpeg

    IMG_4261.jpeg

    IMG_4262.jpeg

    Regner med at @holmen sender oversikten fra 5.etg senere, så da har du @Henrik en komplett oversikt over dette hotellet.
    Kostnadsmessig var dette en god deal, 3200 DKK ville det kostet med cash.
     
    petrate, Emma, holmen and 3 others like this.

Del denne siden