Gjennomførte overnattinger Strawberry

Tråd i 'Hoteller og bonusprogrammer' startet av Darkcho, 12. sept 2013.

  1. livinspeed

    livinspeed Aktivt Medlem

    Innlegg:
    393
    Likes mottatt:
    874
    Bonuspoeng:
    93
    Hotell: Quality Airport Hotel Stavanger
    Status: Platinum
    Rom booket: Standard dobbel
    Oppgraderinger: Superior
    Romnummer: 218
    Lengde opphold: 2 netter
    Andre fordeler: Mineralvann

    Så løent ut på utsiden, men ble veldig positivt overrasket over innsiden. Hadde ikke fått koblet booking mot medlemskap da reisen ble bestilt søndag og chat var steng og alle høyere kategorier var utsolgt på nett. Hørte ingenting ved innsjekk, men ble tilbudt brus da jeg spurte om de kunne koble medlemskapet. Fikk romkort i andre etasje der det på stort sett alle dører på høyre side av fløyen sto "superior" unntatt noen få som enten hadde "deluxe" eller ingenting under romnummeret, så antar dette er etasjen med de fleste bra rommene?

    Rommet hadde fin standard og har minikjøleskap som jeg igjen mener er en kjempefordel når man er der en stund, dessverre var det litt slett vasking av toalettet med noen etterlatenskaper etter forrige gjest i skåla uten at jeg gadd å klage på det. Dusjen har også en litt for kort skillevegg som gjør at det spruter for mye vann utover badet, som ble gjenspeilet av en fuktspist dørlist.

    Litt forvirrende layout på The Social, men servitøren så nok at jeg sto der som et spørsmålstegn og geleidet meg fort i riktig retning. I motsetning til Quality Residence minnet han meg ikke på kupong som jeg følgelig glemte og endte med å betale fullpris for middagen, som til tross selvkritikk er litt trekk. Prisen her er for øvrig en femtilapp ish dyrere enn Residence, men man fikk servert brød med smør for differansen:rolleyes:
    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
    Flymunda, Emma, holmen and 1 other person like this.

Del denne siden