Hjelp til å finne bonusbilletter / Tips om ledige billetter

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av Rapolo, 27. sept 2023.

1. Rapolo

Rapolo Veteran

Likes mottatt:
    7,759
    Bonuspoeng:
    183
    SAS har ikke til vane for å slippe bonusseter på nye ruter får lenge etter at de er lansert. Det kommer helt sikkert seter til BOM om man venter noen måneder til.

2. heioghaa

heioghaa Nytt Medlem

Likes mottatt:
    1
    Bonuspoeng:
    3
    God kveld,
    Prøver å finne en bonusreise fra norge til et varmt sted. Har sett litt på Thailand, men vanskelig å finne billetter i business begge veier. evt andre plasser som er en fin plass med familie med unger på 1,5 og 3,5.
    Fra 2 uker til 4 uker - tenker å leie airbnb med basseng eller leilighet nærme stranden.

Beste hadde vært business begge veier, men kan være fleksibel der.

Periode mellom 19 okt og 15 des en plass.

Noen tips?

Masse takk på forhånd!

3. Kaffen

Kaffen Globetrotter

Likes mottatt:
    6,227
    Bonuspoeng:
    183
    Lykke til :rolleyes::oops:

heioghaa liker dette
  4. Nuvolari

Nuvolari EBD / *A Gold

Likes mottatt:
    2,948
    Bonuspoeng:
    113
    1) Ville prøvd å finne noe til SXM med AF/KLM eller til CUN med Virgin/AF/KLM. Alternativt kan du søke spesifikt mot ulike karibiske øyer hvor AF/KLM flyr til.
    2) Dersom du har mye poeng og 2 stk CT kan du fly en vei (evt t/r med Vietnam) til HAN eller SGN. Retur med vanlig poengtrekk.
    3) fly til en hub; JFK, EWR, ATL etc i biz og kjøp siste legg til karibien eller hvor du vil dra i øko, for penger.

Cumulus and heioghaa like this.
  5. heioghaa

heioghaa Nytt Medlem

Likes mottatt:
    1
    Bonuspoeng:
    3
    Takk D: Sanser jeg traumer fra longhaul med småtasser? :D

Takker - mulig vi flyr økonomi til thailand og business tilbake - ser ut som det kan gå.

Må se nærmere på CUN og

Last edited: 02. okt 2025
  6. DJasko

DJasko EBD

Likes mottatt:
    2,265
    Bonuspoeng:
    93
    Har selv booket følgende reisemål i biz for 5 pax siste året:

Dubai, Cancun og St. Marteen. Det we muligheter også til USA (LA) og Sør-amerika og Sør-Afrika.

Dog ikke på så kort varsel som du er ute etter.

Skaff awardfares.com og tut og kjør!

heioghaa liker dette
  7. heioghaa

heioghaa Nytt Medlem

Likes mottatt:
    1
    Bonuspoeng:
    3
    Har awardfares, fantastisk verktøy.

Sør-amerika tør jeg ikke dra med ungene.. meget lyst til colombia, venezuela men men... samme med sør afrika hehe, er det trygt å dra med småttiser dit? Kanskje Zanzibar kan være noe, men mye for en mnd?

Et spm til: Dersom jeg kjøper trumf penger - blir det konvertert til 13,5 poeng per kr dersom det er satt opp auto konvertering?

Ikke lett å finne Norge-BKK i økonomi heller.. kan komme seg til AMS eller CDG men må kjøpe norge til AMS/CDG cash ser det ut som

Last edited: 02. okt 2025
  8. Vegard9000

Vegard9000 Nytt Medlem

Likes mottatt:
    43
    Bonuspoeng:
    13
    Jeg vile ikke dratt til SA med unger. Altså det går fint å bare være i Camps Bay / Sea Point men det er så mye å utforske og man må være litt street smart av og til. Vi skal til Colombia neste år, så får se hvordan det er i forhold.
    Om du kjøper trumf av andre så har de alt masse poeng på kontoen, så du må nok betale kanske 1.2x for dem, 8.3 i stedet for 13.5. Jeg hadde ikke giddet Zanzibar i mer enn en uke.
    Kanskje de har noe sivilisert noe på Madagaskar? Ellers ville jeg sett på karibien. VS business frister veldig lite, men KLM og AF har vel litt.
    Tror jeg ville bare kjøpt sas pluss til bkk og leid et hus i hua hin eller noe sånt. Er ikke alltid verd det å styr med disse poengene.

Jeanette and kongenamundsen like this.
  9. Rohass

Rohass Senior Medlem

Likes mottatt:
    2,170
    Bonuspoeng:
    93
    Noen andre som sliter med å få SAS sin Eurobonus / Skyteam booking side til å virke.
    Har fått denne feilmeldingen i mange dager nå & blir bare sittende fast der.
    Bytting av browser/slette coookies osv. utgjør ingen forskjell.

Skjermbilde 2025-10-03 124434.jpg

10. testflyver

testflyver Medlem

Likes mottatt:
    191
    Bonuspoeng:
    33
    Mange som har samme problem. Det funker ofte å bruke sas.se, eller flysas.com.

11. bighc

bighc Bonusjeger

Likes mottatt:
    4,640
    Bonuspoeng:
    113
    Opplever samme på sas.se i dag

12. Rohass

Rohass Senior Medlem

Likes mottatt:
    2,170
    Bonuspoeng:
    93
    Takk, å gå via den svenske siden funket bedre.
    Rare greier

Johnnie_Walker liker dette
  13. Jeanette

Jeanette Veteran

Likes mottatt:
    5,828
    Bonuspoeng:
    183
    Ikke for å være gledesspreder, men har du tenkt på om 3,5 åringen er komfortabel/kapabel til å sitte alene i en pod under take-off, turbulens og landing, uten å kanskje kunne se foreldrene sine? Etter min erfaring er det kun hos SAS og VS a330 900 neo man faktisk kan se og interaktere med barnet litt, selbv om man sitter i hvert sitt sete. Setene hos de andre selskapene I ST og de andre flytypene hos VS er relativt private.

Insomnia4u and Flyingdutchman like this.
  14. awt

awt Senior Medlem

Likes mottatt:
    2,133
    Bonuspoeng:
    93
    Det er ikke helt enkelt i VS 339 heller. Veggen mellom midtsetene er ganske høy.

15. Jeanette

Jeanette Veteran

Likes mottatt:
    5,828
    Bonuspoeng:
    183
    Jeg vet, men den er bedre :p

awt liker dette
  16. Magnus77

Magnus77 Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,213
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg er totalt uenig. Jeg og fruen dro med våre to barn på 4 og 6 til Sør Afrika i 5 uker i mars i år, og hadde en helt uforglemmelig ferie! Og vi bodde både i Johannesburg, Cape Town midt i sentrum samt Durban, og i tillegg leide bil og kjørte til sammen over 1500 kilometer. Det eneste vi kom borti var en korrupt purk som stoppet meg i fartskontroll;)

Kan ikke få anbefalt Sør Afrika nok!!!

obay and indahla like this.
  17. Vegard9000

Vegard9000 Nytt Medlem

Likes mottatt:
    43
    Bonuspoeng:
    13
    Sør-Afrika er et flott land, og mesteparten av tiden går alt bra. Det er sikkert fint å dra på ferie dit om man holder seg til stedene hvor turister og de med penger ferdes. Der blir man bare frastjålet ting og i verste fall bare ranet. Mye bra folk, men det er ganske dysfunksjonelt, så mange sosiopater uten anger og medmenneskelighet. Jeg bodde der i to år og har sett mange ting godt kunne vært forunt. Drar gjerne tilbake på ferie, men kunne ikke tenkt meg å lage meg et liv der.

obay, kongenamundsen and indahla like this.
  18. Sliteren

Sliteren Medlem

Likes mottatt:
    98
    Bonuspoeng:
    18
    Hei! Sliter litt her. Har Awardfares, og har lekt meg litt rundt, men lite napp.

Har en gammel CT som går ut ved nyttår. Pga jobb (lærer) er det vanskelig å være fleksibel også. Når man i tillegg kun har 110k (på 2 pers) poeng per dags dato, så er det ikke lett.

Noen som har noen tips? Forstår at business nok blir vanskelig. Det beste jeg har funnet er BGO-ICN i søndag-fredag i vinterferien i eco.

19. Duxton

Duxton EBD - SIXT Diamond

Likes mottatt:
    304
    Bonuspoeng:
    63
    Bumper denne

Utreise 16.eller 17.okt

20. Magnus1001

Magnus1001 Senior Medlem

Likes mottatt:
    4,772
    Bonuspoeng:
    113
    Du begynner å få dårlig tid. Bonusbilletter med partner kan bookes senest 96 timer før avreise.

Del denne siden