Landet på HND etter noen fine timer i lufta med TG. 747 begynner å bli et gammelt fly men likevel gøy å sitte i nesa. Denne gang på 1A
Etter litt rot i transfer-desken (de fant plutselig ikke reservasjonen min selv om jeg kunne vise den «live» i SAS-app’en) fikk jeg utskrevet boardingkort til FRA. Ble også møtt ved gate av en hyggelig dame fra ANA og vist hele veien (via transfer) til ANA Suite Lounge.
Dessverre er nettet her så dårlig at jeg sliter med å laste opp bilder. Skal forsøke igjen om litt.
Kan iallfall fortelle at både mat, drikke og service var upåklagelig. Crispy musling sopp som for-forrett, kongekrabbesalat, serranoskinke, avocado og grønne eple-remulade til forrett, hummer (forhåndsbestilt) til hovedrett og utrolig pent anrettet frukt til dessert. I tillegg fikk jeg hvit sjokolade Panna Cotta med sitron mousse. Og en liten terte dom smakte fortryllende.
Ingen pysj eller slik men selvsagt Rimowa kit
Ca. 1 time før landing bestilte jeg også en Cola Light og litt sjokolade. Og jammen foreslo de ikke litt ramen. Min favorittrett fra Japan!
Her i Loungen har jeg ca. 4 timer før nest siste fly for denne gang, ANA F HND-FRA.
Last edited: 26. okt 2019