Takk for svar, jeg glemte å nevne at jeg kommer til å betale cash og ikke ved bruk av poeng. Dersom jeg velger Lufthansa first Class, kan jeg da tjene eurobonus poeng for reisen samt poeng for status hos SAS?
Det gjør du. Du får 300% poeng for distansen. Det teller for status, og bor du sentralt i Oslo får du limo service til og fra OSL.
Så bra! Men hvordan får jeg limo servicen, er det en tjeneste som man får automatisk ved first class? Eller må man huske å gi beskjed?
Googler du feks «lufthansa first class limousine service oslo» tror jeg du treffer nogenlunde rett på.
Er det noe måte å sjekke om det er gammel eller nye first class hos ANA? Vurderer sterkt å fly ene veien med Lufthansa first Class og returen med ANA first class. Eller bør eg bare fly med Lufthansa? PS: Første gang jeg flyr first class.
Fly med Lufthansa bort, ANA på returen. Pass på at du har nokre timar i Frankfurt/Munchen til å kose deg i First loungen. Så får du nyte First loungen til ANA på returen.
Bare søk opp rute og dato på ana sine hjemmesider så markerer de med ikonet "the suite" for FIRST og "the room" på business for de nye kabinene.
Noen som er oppdaterte på innreiserestriksjoner for Japan? Har booket et par uker i høst for meg, fruen og vår på det tidspunktet 8 mnd gamle sønn. Nå ser det jo forholdsvis bra ut mht. vaksinering før den tid, men er det kommet noen indikasjoner på at Japan heller ikke ønsker å ta imot vaksinerte turister? Og vil det bli et problem at babyen antakelig ikke kommer til å bli covid-vaksinert?
Japan har besluttet at OL skal gå uten publikum fra utland, så det er en indikasjon. Tror det må komme studier som viser at full-vaksinerte ikke vil spre smitten videre før Japan vil vurdere å slippe inn full-vaksinerte turister.
Takk for info. Har vel ekstremt liten tro på at det blir noe av denne turen. Vi er vel spente nok fra før av på å reise til andre siden av jorden med en liten baby, og under de nåværende omstendighetene blir man vel ikke mindre skeptisk. ...men likevel fint å kunne drømme om hele familien i den nye F-suiten til NH med egen seng til junior
Samme har vi. Barn får vel ikke vaksine noe sted i verden? Vi reiser i november så regner med at begge foreldrene er vaksinert til da.