Kø på ankomst fra utlandet på OSL og andre flyplasser i Europa

Tråd i 'Reisemål' startet av FlyerOslo, 08. juli 2021.

1. EndreD

EndreD Veteran

Likes mottatt:
    14,070
    Bonuspoeng:
    183
    Vi landet på mandag fra Hamburg rundt kl 13. Vi brukte nok nesten to timer tilsammen før vi kunne ta flytoget. Håpløst opplegg når det er mange fly samtidig. Hvis jeg skulle ha blitt smittet i det siste, så er det mest sannsynlig i denne testkøa.

Oppirumpadi and Maggie like this.
  2. Maggie

Maggie Veteran

Likes mottatt:
    26,274
    Bonuspoeng:
    183
    Vi landet i går fra Chp ca klokken 9. Var først av flyet og samtlige kolli kom i det vi ankom rullebåndet først! Fungerer plutselig prioritert lappene? Gikk gjennom på grønt og først i køen til testing. Ventet ca 15 min på svar og ute i det fri.

RoadKing liker dette
  3. view

view Veteran

Likes mottatt:
    2,056
    Bonuspoeng:
    113
    Ankom OSL i går i 17-tiden fra Malaga med domestic transfer og det var solid kø, 1 time anslo vekteren før det var vår tur. Så ut som mer for meg med godt over hundre stk der, for det beveget seg knapt ved gate D2 og de var ikke mange båsene de hadde gående. Jeg spurte om å få med meg hjemmetestere, men da sa de hadde gått tom. Da gikk vi bare gjennom på domestic transfer og tok egen hjemmetest senere på kvelden. Da har vi gjort vår plikt, men om dette testkravet blir en mer permanent og vedvarende løsning så må det gjøres noen grep for å skalere opp testing på Domestic transfer i fremtiden.

Del denne siden