Pepsi er forresten best På glassflaske . Gjelder også julebrus. Men det er en selvfølge da så det trenger vi ikke krangle om
Bestefar jobbet som kinokonsulent på Hjertnes Kino i Sandefjord i mange mange år og han fortalte meg det at Coca-Cola fikk de ikke så mye for når de solgte den fordi der skulle Coca-Cola ha mest av pengene. Så skjedde det at Pepsi fikk til en avtale med dem om at de kun skulle selge Pepsi produkter og da fikk kinoen en mye større fortjeneste grunnet at Pepsi tok mye mindre av gevinsten men det hele endte med at de var nødt til å gå tilbake til Coca-Cola for det var der de tjente penger. Så Coca-Cola er best
Det er snakk om Star Wars billetter, altså.. Hadde jeg hatt barn, hadde jeg gjort det samme. Men, jeg har ikke barn, så jeg bare kjøpte billetter på vanlig vis.
Nytt tema: De fleste er vel enige om at dorullen skal henge ut og ikke innover, men det er vel sikkert noen kverulerende, innavla tullinger her også som mener den skal inn mot veggen?
Viss det skulle dukke opp noen sjeler her inne som faktisk mener det, så blir de umiddelbart puttet i forum-karantene på ubestemt tid! Mvh, Ambassadør (uten Diplomat-skilter, men med opptil flere rettigheter her inne)
Okay, dere som er Star Wars fan, hva tenker dere om filmene som kom etter at Disney kjøpte opp Lucasfilm? Jeg sikter til episode 8 som var tja...