Den store fordelen med steder som serverer Pepsi, er at man får Solo i stedet for Fanta. Solo er nemlig den beste brusen.
En liten historie fra virkeligheten: Da jeg bodde i LA, ble vi etterhvert vant med at vi fikk servert noe (vonde) musserende greier når vi bestilte champagne. En dag var vi på Kodak Theater for å se Cirque de Soleil, og der kunne man kjøpe drikke for å ta med inn i salen. (De hadde til og med koppholder til vinglass!) Min kone gikk derfor i baren, og ba om to glass med sparkling wine. Den verdensvante bartenderen svarte så: "We don't have sparkling wine, but we have something similar. It's called champagne."
Det finnes bare en Cola, Coca Cola. Ikke noe overflod av steiner der jeg vokste opp. Hvorvidt jeg er ung eller ikke er vel mer en definisjonssak.
Ein kan vel ikkje vera usamd i at ei Pepsi Max Cherry smakar fortreffeleg saman med gode Bergenske vener. Alternativt berre surfe einsam på ein iPhone og nyte ei kald Hansa...
Nå syns jeg folk skal ta seg sammen her altså. Det skrives jo for pokker altfor mye, en stakkar har ikke før surfa seg gjennom alle sidene med innlegg og dette og hint, så er det jammen på'n igjen. Vil ha pause om natta!!!
Ringen OG setet skal ned. Så slipper man å miste noe nedi når man tar av seg jakken. Pluss at man slipper at det første man ser når man kommer inn er nedi do. Har fronter dette for en dame som klaget på at menn ikke la ned ringen, det hadde hun ingen forståelse for.
I fare for å bli tatt heilt uten baller, så vaskar eg tilfeldigvis min eigen dass, og har etter diverse skrubbinger av vegg, gulv og sjølve toalettet komme til at eg må få meg pissoar, ei kjærring som vasker dassen for meg eller væra ein Sitzpinkler! Kan også vurdere å heve dassen 40 cm eller kutte av meg noko av beina. (er 194)
Må bare lufte litt damp, og hvor kan det passe bedre enn her? Jeg er så lei av å se GE overalt her, og på trumf, viatrumf, adds-feeden min osv... GE er General Electrics, ikke gudvethva energi. Argh. Hva om noen plutselig kom og mente de skulle forkorte navnet sitt til DNB? Dovre Nordenfjellske Boligbyggelag? Altså...
Ja sånn er det .. vi andre 13 % satser på kvalitet og et svært enkelt brukergrensesnitt slik at selv en morfar forstår det.
Ok, er me der. Eg har eit like stort hat mot Man U fans og Apple brukere. Kan putte StarTrek fans inn her også. Hatet var størst på 90 tallet, men har mjukna. Liker Solskjær faktisk litt om dagen.