Krangletråden - for oss som aldri blir einige

Tråd i 'Off-topic' startet av Stuttfeiten, 28. sept 2019.

  1. Satyv

    Satyv Senior Medlem

    Innlegg:
    541
    Likes mottatt:
    1,319
    Bonuspoeng:
    93
    Har det klikka helt for deg nå eller? 0.25 glasscola trumfer all brus i universet.
     
    phileas and Avixlo like this.
  2. Satyv

    Satyv Senior Medlem

    Innlegg:
    541
    Likes mottatt:
    1,319
    Bonuspoeng:
    93
    Bacon er godt til ALT!
     
  3. animals

    animals Senior Medlem

    Innlegg:
    573
    Likes mottatt:
    1,010
    Bonuspoeng:
    93
    Frekk den. Men ingen brus slår Pepsi. Gjerne Mexico versjonen
    CD7C6182-A813-4FAD-8B24-3AC12BCE7EAE.jpeg
     
  4. Misterix

    Misterix Veteran

    Innlegg:
    3,755
    Likes mottatt:
    3,576
    Bonuspoeng:
    113
    Det smaker regelrett oppkast!
     
  5. Misterix

    Misterix Veteran

    Innlegg:
    3,755
    Likes mottatt:
    3,576
    Bonuspoeng:
    113
    Ikke bare karantene! Banned 4 life!
     
    Travellingalf liker dette
  6. Bonusduk

    Bonusduk EBD

    Innlegg:
    598
    Likes mottatt:
    1,589
    Bonuspoeng:
    93
    AMEN! :cool:
     
    Kristian liker dette
  7. mathiasfe

    mathiasfe Veteran

    Innlegg:
    3,078
    Likes mottatt:
    13,820
    Bonuspoeng:
    183
    Med fare for å være årets partypooper og drepe diskusjonene: Vi skal ikke holde denne tråden til de kranglene som @Stuttfeiten opprinnelig skrev i første innlegg?

    Eventuelt starte diskusjoner som er litt mer fly-/bonus-relatert?
    [​IMG]
     
    Darkcho, NoLimit, Edvard and 2 others like this.
  8. Bonusduk

    Bonusduk EBD

    Innlegg:
    598
    Likes mottatt:
    1,589
    Bonuspoeng:
    93
    Du er sikkert en sånn Tesla Fanboy og ? :rolleyes:
     
  9. Misterix

    Misterix Veteran

    Innlegg:
    3,755
    Likes mottatt:
    3,576
    Bonuspoeng:
    113
    Vi er da vel alle for lengst enig at kuben til SAS burde vike for annet? :cool:
     
  10. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    16,677
    Likes mottatt:
    888,055
    Bonuspoeng:
    293
    Det var da voldsomt!
    Skulle vi i en tråd som dette ikke få de vanlige avsporingen?
    Hva er vitsen da?
     
    Grooo and Bonusduk like this.
  11. animals

    animals Senior Medlem

    Innlegg:
    573
    Likes mottatt:
    1,010
    Bonuspoeng:
    93
    You know it da
     
    Bonusduk liker dette
  12. jgroneng

    jgroneng Fastboende

    Innlegg:
    5,624
    Likes mottatt:
    20,350
    Bonuspoeng:
    293
    Anyway; har både barn og kone som står først i Star Wars køen. Men uansett så trumfer Star Wars begge.
     
  13. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    19,835
    Likes mottatt:
    79,758
    Bonuspoeng:
    293
    Det er sant. Men, jeg kjøpte billett til premieredagen til henne også. Og, om en måned så skal vi til Disneyland for å besøke Star Wars-land.
     
    Jorge and Avixlo like this.
  14. Origo

    Origo Senior Medlem

    Innlegg:
    1,263
    Likes mottatt:
    2,761
    Bonuspoeng:
    113
    DET utsagnet bør forklares :eek:
     
  15. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    16,677
    Likes mottatt:
    888,055
    Bonuspoeng:
    293
    Du har nok ikke smakt vanilje eller kirsebær cola ...
    Fly en tur til Atlanta, Georgia og gå på Coca Cola museet.
    Smak på de ulike forferdelige smaken noen lager ...
     
  16. Misterix

    Misterix Veteran

    Innlegg:
    3,755
    Likes mottatt:
    3,576
    Bonuspoeng:
    113
    Syns det var relativt selvforklarende :cool:
     
    Avixlo and holmen like this.
  17. Grooo

    Grooo Aktivt Medlem

    Innlegg:
    295
    Likes mottatt:
    942
    Bonuspoeng:
    93
    Coca Cola-museum? Hvorfor i all verden har jeg ikke hørt om det før? Eller tenkt på at er sånt så klar finnes...?!?
     
  18. awt

    awt Senior Medlem

    Innlegg:
    961
    Likes mottatt:
    2,254
    Bonuspoeng:
    93
    - Cola er best.

    - Jeg her aldri sett Star Wars. Eller Ringenes Herre for den saks skyld.
     
  19. Jorge

    Jorge Fastboende

    Innlegg:
    6,282
    Likes mottatt:
    9,191
    Bonuspoeng:
    293
    Alle vet jo at hvis man bestiller Cola en plass i Norge og de sier at de bare har Pepsi så bytter man bestilling til Solo
     
    Tore, Grooo and Avixlo like this.
  20. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    19,835
    Likes mottatt:
    79,758
    Bonuspoeng:
    293
    Hva slags Cola? Jolly Cola?

    Og, har du vokst opp under en stein? Eller er du bare ung?
     
    Kalsnes liker dette

Del denne siden