Når man irriterer seg over at Disney+ ikke kommer til Norge før en gang etter Mars 2020. Jeg vil se The Mandalorian lovlig og Disney hindrer kortet mitt når jeg har VPN
Nei .. Star Wars og alt det andre rare som 40+ gubbene holder på med ., rare konserter og utkledning på filmpremierer .. sånne som deg @holmen ung og lovende
Det man skal irritere seg over her, er vel at konseptet til Hulu / netflix kommer til å dø, fordi nå skal det være 19 forskjellige strømmetjenester man skal abonnere på, til 119 kroner i måneden. Så er man tilbake til at man kommer til å bruke "scenen" fordi det er for dyrt å abonnere på alt.
Mykje å ta tak i her. Lineær tv er kun brukbart når det er live, elles er det litt 2014. Og når du har den fantastiske T-We itillegg, så forbanner du boksen, Telenor og satans svigermor. Eg hadde solgt Apple-tv, men har rebestilt som julegave. Om det blir ørten ulike ting du må abonnere på, så kjem ein torrent-variant til å komme attende. Eg har hbo, men må iblant laste det ned for å ha med på tur. Verden vil bedras. Norges verste flyplass er ikkje Torp, sjølv om den ikkje er bra. Vil påstå OSL ved charteravganger...
Jeg er for vanskelig til å surfe gjennom gamle poster. Men: Jeg orker ikke se folk i shorts eller joggebukse i J/C. Ikke på youtube, ikke i real life. Diskuter.
Har landet der x antall ganger, under min utdannelses periode preget av sosial dumping, den er slett ikke verst, kun når en trenger å lande, da ved litt stiv kuling, blir flyet omdirigert til Bodø... Godt med gratis parkering har de også, en brus automat om jeg ikke husker feil for ca. 11 år siden
Må definere alder på de bikini klede damene først og ikke minst hvilken høyde/vekt ratio de besitter, den grensen der er meget hårfin ...
Dagens rant: folk som insisterer på å ha høylytte videosamtaler i det offentlig rom burde få utført offentlig rektoskopi med det samme kameraet på stedet!