Sporer hvor? Hvor vil du spore til? Ønsker du at Bergen mister sin styresett, religion og president @Eddie47 ?
Man klapper ikke når flyet har landet. Det gjør man bare ikke. Med mindre det er noen spesielle situasjoner
Eg hadde servert betre boller en dei klarer iallefall, for det er dårlige greier. Kaffen er vond også. Når eg tenker etter, så er det få gode grunner til å gå inni bollebua for meg.
Bolle er fantastisk, @drsyk . Du må nok reise meir til Danmark, og ikkje vera så opphengt i slike lange reiser!
Men, kva svarte er det med desse på diverse forum/facebook som skiller mellom reiser betalt av firma og privatperson. Skal du liksom ha større rettigheiter om du har betalt billetten PRIVAT??? Det er greit at eg stiller store krav på ein billett betalt med bonus poeng, men hva fa... Er det slik at det er verre for folk å bli forhindra eller forsinka når ein reiser privat, samanlikna med å reise på bedriftens rekning? Og bruker folk pengene til den bedrifta dei jobber på som ein full russ?? Eg prøver å bruke dei som mine eigne pengar. (Men det er kanskje ikkje så fornuftig når det kjem til å fly kom eg på, men eg er også bedriftseigar)