TusenTakk! Det var veldig synd, det var jo så sabla god plass i SQ F loungen au så det var dårleg at ein ikkje kunne gjeste inn Hadde vore triveleg med ein reunion!
ANA F Tja, kva skal ein sei det er meget bra. Først og fremst så legg ein merke til den enorme 43“ 4k skjermen. Champis eller juice blir ein spurt om veldig rask etter ombordstigning. Pysj ligg klart, blei spurt om ein ville skifte med eingong men me skippa det til etter middag. Meny blir levert ut, som er inne i skinnmappe. Krug blir ikkje åpna før ein er i lufta, kjentes det ut som på smaken. Me var naturleg spente på korleis den glutenfrie maten var også…. Så her kjem maten! Starten på min mat, ostesticks som ikkje var så gode. Ellers var krabbekjøttet, den greia eg ikkje veit kva er og skinka god. Her er det miks av Japansk meny bak, med diverse sushi. Smakte bra, samt da kaviar. Men dette var jo før kaviaren kom. Slik då hadde me fått åpna kaviaren, måtte bruke kniv for og jekke den oppe. Mykje takk frå flyvertinna, ekstra påfyll med Krug. Så vart det biff, gjekk no over til fransk raudvin frå burgund. Vart stappmett etter denne retten, åt jo litt i SQ F loungen også. Madammen sin GF litt Yakitori stil, rekene smakte ikkje så mykje ellers var det veldig godt. GF Reke og mangosalat, frisk og godt. GF hovedrett, vel der kom kyllingen gitt. Heldigvis var kyllingen saftig, og ein ny kreasjon av søtpotetstappe spica opp med chili og kanskje litt ingefær? Såpass godt at den skal me kanskje lage ein variasjon av heime. Frukt til dessert, fruen var også stappmett no sjølv om det var spørsmål om me ville ha meir…. Blei litt film og søvn no. Så blei det meire mat nærmare Tokyo. Då fekk eg meg ost, sjølvsagt vanskeleg og gjere dette feil når ein har gode råvarer. Takka så ja til frukost, omeletten var tørr og ikkje imponerande i det heile. Ellers så vil eg sei det smakte godt! Avslutta med litt frukt! Litt søl, men var eindel turbulens til tider. GF Frukost! For ein mengde med mat Og åtpåtil porsjerte egg, gjekk den vanlege vestlege frukosten min ein høg gang. No var det porsjerte egga litt overkokte, men det klarte dei jo heller ikkje på Sommerro så… Samt så likar madammen dei når dei er litt meire kokt, ikkje slik at plomma renn utover som meg. Og jadda me fekk spørsmål om me ville ha meir, om det var noko som me ville ha frå «Light Bites» menyen. Så kosa med oss også med ein del grønn te, gir ein god japansk følelse. Om nokon vil sjå menyen så sei frå, så kan eg laste opp som thumbnails eller noko. PS! Eg såg også menyen for returen og det blir servert Wagyu!
Slik ellers så er servicen meget bra. Sengene blei redd opp når me skulle gå og skifte. Dei tok også kleda mine og hengte dei opp. Toaletta er alltid reine, viss ein er opp på do eller for og strekke på beina så blir dyna redd opp. Dei rettar på slippersane o.s.v mykje detaljar i servicen. Når eg skulle skifte igjen til vanlege klede så vart dei hengt opp inne på badet før eg gjekk inn. Setet er fantastisk, svært og genialt om du er lang. Men sete i business er faktisk ein god del breiare, i 2019 satt me begge i ein suite og så film det går ikkje i «The Suite» men altså då i «The Room» Det er masse oppbevaringsplass, det er full bredde til beina. Så dette må vere noko av det aller beste ein kan oppleve i lufta, me gledar oss til heimturen Har litt videoar av korleis sete/suita ser ut men faktisk ikkje så mange bilder. Skjermen er bare så svær og vanvittig bra bildekvalitet! Slik låg det klart når me kom ombord, har bare tatt på meg slippers. Kleda hang klar på badet når eg skulle skifte igjen Solnedgang mot Tokyo Fuji-San (Som me besøkte for nokre år sidan, er vel eit reisebrev frå den turen også trur eg…)
Ankomst Tokyo: Me hadde klart på førehand blå skjerm på MySOS appen, madammen sin var først grønn men så blei den blå. Ellers tollskjema og innreise skjema som før. Ein får ganske raskt ein blå lapp etter ein viser MySOS og blir geleida gjennom flyplassen. Først går ein til ein sjekkstasjon, der dei åpnar appen og les QR koden. Her må du ha nett tilgang, men er jo wifi på flyplassen. Ingen kø på denne sjekken men litt kø på «vanleg» immigrasjon. Det stilte seg stor spenning til bagasjen min, SAS rota det jo noko jækleg til. Eg såg heldigvis på airtagen at kofferten min var nær gaten rett før me letta. Men hugs airtag er nokon gonger litt treg på oppdatering, hadde eg ikkje sagt frå og ANA personalet fiksa hadde bagasjen min vore på LHR enda. Madammen sin bag kom med eingong, men det tok litt tid før min kom. Det har også komi app for tollklarering med QR kode, men me brukte det gamle papirskjema. Dei går rundt med små hundar og snusar på bagasjen og spør om du har med mat. Det virkar og vere strengare enn før pandemien. Me var gjennom alt og kjøpt bilettar til tog, ca 18:30 men rakk akkoratt ikkje toget 18:35 neste var 18:55 til Shimbashi. Så frå me gjekk av flyet ca 30minutt.
Me hadde booka Royal Park Hotel, Tokyo Shiodome. Prisen veit eg ikkje, bruka ein Hotels.com rewards kupong. Me tok toget hit direkte, Keiku Airport Line. Ca 35-40minutt til Shimbashi. Fekk hjelp av ein lokal til og finne rett plass me skulle gå ut, japanerane er fantastiske imøtekommande menneske. Har sett det gong på gong både ferie og jobb. Shimbashi er fin lokasjon, sidan det er relativt kort og enkelt og komme seg til både HND og NRT. Me sjekka området kjapt, åt litt indisk før det er kvelden. Ventar på toget, maske er vanleg overalt. Men ikkje påbud. Men strengt anbefalt. Viser respekt og gjer som alle andre. Bader Rommet Hotellutsikt Haust i Tokyo Tokyo Tower Månen viste seg
Det var flott ustikt frå Royal Park Iconic Shiodome. Senga på standardrommet var veldig brei, ville sagt kanskje 3meter. Men den var typisk Japansk, ganske hard. Me likar godt harde madrasser men det er ikkje for alle. Så litt som at nokon har med seg luftmadrass på ANA F. Frukosten var veldig bra til Japansk hotell og vere, kunne velge mellom 4forskjellige egg-rettar. Samt så var det buffet med ganske bra utvalg. Temperatur sjekk og spriting før inngang til buffeten, samt bruk av plastikk hanskar. Så det er litt pandemi reglar enda i Japan, men vis respekt, bruk munnbind og smil så går det bra. Rakk ein løpetur før det var tilbake til HND T3, er no sjekka inn til GMP. Må plukke opp baggen der før det ber vidare til CJU, har håp om at dei kan få oss på eit tidlegare fly. God morgon frå Tokyo Frukost Løpetur Rare benkar med figurar som snusar kvarandre i rævva Mat i loungen, og utvalget som kan bestillast
Flyruta var no som følgande: HND-GMP GMP-CJU Alt i øko, X Mista biz då Asiana kansellerte kveldsavgangen og me enda opp med ei natt i Tokyo istadenfor i Seoul. På HND-GMP, ein flytur på litt over 2t så serverte dei måltid i eco. Det er imponerande kva dei får til i Asia. Dårleg i Europa i forhold, men endå meir rævva på enda lenger ruter i USA. Men nok om det flyturen til GMP var bra i ein gammal A330 maskin. Mat og ein øl som blei servert. Etter dette så var det veldig effektivt ved ankomst GMP, Q-Code gjekk super raskt, scanna bare QR koden så rett gjennom. Immigrasjon så ville dei ikkje eingong sjå på K-ETA. Men likte ikkje at me gjekk begge samtidig. Men flyselskapa har sjekka K-ETA og Q-Code heile vegen så glad me har hatt dette printa. Så var det transit til domestic terminalen, me gjekk opp igjen og trudde det var same terminal. Der tok me feil gitt. Var dårleg skilta for shuttlebussen, men ein lokal helt viste heldigvis veg. Det blei nokre timar i innenriksloungen til Asiana, lite spennande og ikkje mykje og velge på. Men alikavel ein plass og strekke på beina i ro og mak. Flyturen til CJU var det lite og melde om, den er bare 1time. Her skylda dei på pandemien for at det ikkje var noko servering…. Vel, på flighten rett før var det varmt måltid. Jeju i neste post!
Ankomst Jeju Bagasjen kom kjapt, så var det ut og finne taxi. Faktisk litt kjøligare enn forventa, men det er heilt fint altså. Taxi kø vond som eit langt år! Men det kom taxi’ar på løpande bånd. Så gjekk ganske kjapt, kort veg til hotellet. Hotellet me har booka heiter: Ventimo Hotel & Residence Jeju, 168 000KRW for 2nettar. Me booka «Play Room, No View» mest av alt fordi det er Arkademaskin på rommet Dei andre romma med utsikt har f.eks PS5, gammaldags arkademaskin er mykje kulare! Ofrar utsikt for det! Rommet Dusj Do Klokka nærma seg 9, me var svoltne! Samt så stenger jo ting, men rett nedi gata så visste hotellpersonalet oss ein Korean BBQ. Så allerede her var Naver Maps i bruk, fant ikkje på Google maps. Takk @geddi Det var seint og me kom inn rett før last order, kom bare masse tilbehør på bordet utan at me hadde bestilt. Men bra det altså. Tok bare ein sett meny som dama anbefalte då dei snart stengte ville me ikkje vere til bry. Me blei stappmette Usikker på om me fekk Hanu. Slenger også me nokre bilder av nærområdet Avslutta kvelden med både 1 og 2player på arkademaskina
Ny dag på Jeju! I dag skal me forhåpentligvis på toppen av Hallasan! Har på forehand booka permit på Gwaneumsa stien, ein av 2vegar som fører til toppen. Det var jammen godt eg gjorde for ei stund sidan for det blei fort fullbooka. Det er kun Gwaneumsa og ein sti til som går heilt til toppen. Me tok taxi til starten av stien, billig ca 14 500KRW for ca 35min i taxi. Ved start scanna me QR kode, så var det noko snakk om mykje vind på toppen. Men me la i veg og håpa det gjekk bra. Me starta på ca 600moh, toppen ligg på 1950moh. Så er ein god tur. Startar i skogen, veldig frodig og fint. Så litt fuglar blant anna hakkespett. Samt så går me forbi Gurigul Cave som er 442m djup og 3m brei. Stien er fint tilrettelagt med trapper og ellers steinlagt. Dette for og skåne terrenget litt som me gjer me sherpatrapper her heime.
Google maps fungerer ikke så bra i Korea nei. Tilbehøret er gratis, kommer alltid masse gratis småretter når man spiser i Korea. Retro arkade spill er blitt en greie i Korea i år ja. Vi hadde det på pensjonatet vi bodde på en helgetur. Gøy da! Ble godt brukt
Så når me kom til siste punkt før toppen der det var laga til pause-plass, toalett etc så fekk med ein overrasking. Her var det stengt! Prøvde og diskutere me vakta med google translate og han svarte med sin app. Kom ingen veg med at me hadde komi heilt frå Noreg, samt at me var vant til verre vind enn det vesle som var her. Men kom ingen veg, er jo inneforstått med att han jo bare gjer som han får beskjed om…. Me var ikkje så veldig fornøgde med at toppen rauk! Me satt oss ned, eg prøvde og ordne permit til neste dag, slik at me fekk eit forsøk til. Samt så hadde me eit lite håp om at dei kanskje åpna….. Så etter 1.5time skjedde ting, det kom opp fleire som var frå Korea. Dei var veldig uenige, det blei heftige diskusjonar. Me snakka med fleire som var involvert som snakka bra engelsk og holdt oss oppdaterte. Ein følte verkeleg at ein var i Asia, heftige diskusjonar, ei jenta ringte folk med 2telefonar. Ting nærma seg ei løysing blei me fortalt, men no var det eit nytt problem. Ein kan nemleg ikkje fortsette til toppen etter klokka 12. Etter enda ein runde med diskusjonar, me skjønna jo ikkje bæret. Men likavel underhaldande, men me syntes litt synd på vaktene…. Som jo bare gjorde jobben sin! Til slutt fekk me lov, det var veldig god stemning. Jubling og klapping. Me blei jo litt kjent med alle dei andre glade sjelene, også 2 frå Frankrike. Men me måtte snu før 14:00. Det gjekk fint heldigvis, med god margin. Vakkert var det på Sør Korea of Jeju sitt tak over skyene! Fekk også flydd litt drone på vegen ned. Bildet nedanfor er eksklusivt for dykk her på IF, eller «nørdeforumet» som madammen kallar det Men vel heilt klart eg nerdar ganske masse på fly og bonus. Det er bilde 2 til årets julekort Gjekk fort ned igjen, tok litt tid og få tak i taxi men fekk hjelp av lokale til bestilling. Ellers så fant me rute med buss også med Naver Mapps! No er det kvelden frå Jeju, så får me sjå korleis beina er i morgon etter maaaange trappetrinn opp og ned…
Ny dag i Jeju! Sov lenge i dag, vel alt er relativt men vertfall til nærmare 9. Litt frukost på rommet før ein løpetur, så utsjekk med bagasjelagring. Fant også ut at det jo er kjempefin takterasse på hotellet, med utsikt rett mot flyplassen også. Litt rart opplegg med den låge takhøgda? Menmen… kan no sitte og stå fint når ein kjem under. Men truleg ei ingeniørtabbe her. Utsikt mot flyplassen Såg også denne i heisen, så ein slags frukost var faktisk inkludert…. Vil også skryte av damene i resepsjonen, veldig hyggelege og hjelpsomme. Ikkje alt som er like søkbart i Naver Maps når ein ikkje kan koreansk heller. Samt gav dei mykje gode tips. Så tok med taxi ned til promenaden, også kalla «Dudu Rainow CoastalRoad» trur eg. Meir om det i neste post.
Som sagt så tok me taxi ned til promenaden og «Dudu Coastal Rainbow Road» Me gjekk litt rundt og såg her, blant anna fin utsikt mot flyplassen, byen, havet og Hallasan frå eit utsiktspunkt oppe på ein liten haug. Me møtte også på nokon andre, blei påspandert klementiner. Slik me forstod det var dei plukka same morgonen. Andre gongen me blir påspandert frukt her, blei det også på fjellturen. Det er veldig frodig på Jeju, men no er temperaturfølelsen typisk som tidleg norsk vår/tidleg haust. Egentleg varmt i sola, men sur vind gjer det litt småsurt. Folk er veldig trivelege her, lurar på kor me kjem frå, kva me gjer. Men litt språkutfordringar samtalene utfordrande. Er visst slangar her også Nede ved promenaden er det mange kafear. Me endå opp med og stikke på Namo Namo. Ikkje så veldig gluten vennlig for madammen men dei hadde smoothie, samt noko som me trudde var kaffi ting «Chocolate Forest» Men det var matcha te, blanda med kakao. Innteresant smakskombinasjon. Stort utvalg på denne kaffen, flott utsikt oppe i 2-3etg, me fekk bord heilt ute med glaset. Naut utsikta samt underholdning med eit par som styra noko jækleg med bilde nede ved regnboge steinane, hadde stativ til mobilen og greier. Holdt sikkert på i 45minutt på same lokasjon.
Så fant me ut at me ville hoppe på «city buss» for og få sett litt, men fant ut at det var litt kjedeleg, så hoppa etterkvart av inne i byen og vandra heller gatelangs. Eg likar og vandre gatelangs, få inntrykk, sjå, lukte. Så vart det ein ny runde med grilling, igjen Ramla plutseleg over ein ølbar, Stone Island Taphouse. Så fekk smaka nokon nye øl, samt registrert i Untappd sjølvsagt. Her funka det slik at du fekk eit armband, først vaske glasset, scanne armbåndet. Så fylte du bare sjølv! Veldig bra opplegg! Anbefalast. Så var det bare og hente bagasjen og ta taxi til flyplassen. Loungen her er før sikkerhetskontrollen, utvalg av litt drikke og snacks men ikkje mykje og fortelle om. Skulle ønske me hadde hatt 1 dag til på Jeju, som jo egentleg var planen. Men kansellerte fly øydela for det. Igjen ingen servering på flyet til Seoul(GMP) men bra sete. Bagasjen kom kjapt, rota litt for og finne korrekt taxi kø. Men fekk hjelp. Kom oss til Courtyard by Marriot, Botanic Garden. Booka for poeng, som uansett går ut snart. Så var det 10min frå GMP.