ARGH! Har samme rute som deg..Trodde jeg var fornøyd med SQ F hele veien til AKL. Sitter å vurderer samme rute som deg nå. Hvordan var tilgjengeligheten? Ser det er endel ledig til både HND og PVG.
Noen som har sett et par LH billetter fra Asia til FRA/MUC rundt 26-27. Juni? Jeg har fått negativt svar på dagene rundt der fra SIN samt HKG
Virket å være god tilgjengelighet med LH i desember hvertfall. Fant ikke til alle destinasjonene, men kom meg til Singapore via Asia uten noen store problemer alle dagene.
Da fikk jeg en lignende rute som deg. Dog med øko mellom HDN og SIN OSL-FRA. FRA-HND LH F, HND-SIN ana øko. SIN-AKL SQ F. Skal vel overleve noen timer i øko med 2 F på reisen nedover Galskapen er komplett... Forøvrig så var det ifølge Mikael hos Sas ganske mye ledig mellom FRA-HND/PVG/PEK i LH F i november/desember dersom noen kan tenke seg en tur.. Edit: Hvordan var tilgjengeligheten for biz mellom HND-SIN for deg @Jonkebassen ? Flyr du med ANA? Fant ingenting på telefon idag. Skal vel overleve noen timer i øko, men hadde jo vært behagelig å fått biz på dette strekket også.
Mange takk! Bare å få hanket inn de siste 5k poengene, kommer vel fra Amex'en etter månedsskifte. Antar LH-F på en så kort flygning som til Miami er uglesett her på bruket, men frøkna må overtales pent og rolig
Er det expertflyer som må brukes for å finne disse mulighetene med LH F eller finner en dem på united.com også?
Så da er det altså slik at tilgjengelighet på LH F langt frem i tid er kommer for å bli? Veldig praktisk da
Kan jo nesten virke slik siden det ikke har tettet "hullet" på 1 uke. Kan jo være et siste åndedrag på grunn av lav fyllingsgrad på LH F. altså et skritt nærmere før det fjernes helt. Men vi må nyte det mens det enda er der og at det nå er lettere er jo konge
Noen som har klart å booke noe særlig på FRA-BKK? Jeg tenker LH FRA-BKK, TG BKK-SIN, SQ Suites AKL-SIN og SQ SIN-CPH må være noenlunde optimalt om man ønsker litt av hvert kombinert med en effektiv reisevei (om slike tanker er lov å tenke her inne...). Tanken er da at LH F FRA-BKK > TG F FRA-BKK og at SQ F SIN-CPH > TG F BKK-CPH, og at man på denne måten for oppleve både FCT i FRA, F-lounge i BKK og F-lounge i SIN. Det eneste jeg med mine preferanser ville holdt over denne er om man fikk inn et segment med NH F, men har oppfattet at det er smått utopisk for to personer.
Litt på siden dette, men er det noen av dere utenomjordiske genier her inne som vet om man på MUC kjøres til flyet selvom det er samme terminal som F-loungen?
Jeg booket følgende i går: osl-fra-icn-bkk-dps. Altså to stopp i Asia før destinasjon. Og enda en stopp i SIN på hjemreise. Ringte først det svenske nummeret (kom rett gjennom) og snakket med Christina. Hun nektet meg denne routingen. Prøvde så det norske (25 min kø) og Mikael booket i vei. Edit: ser nå at du skrev transittsone
Hva med en lignende rute som jeg og @Jonkebassen har? FRA-HND/PEK/SVG med LH F, så videre fra der til SIN og deretter SQ F fra SIN-AKL? Opplevde at det var grei tilgjengelighet på LH på de segmenta på telefon med tallinn idag ialfall..Tror det er verre med FRA-BKK.
Jeg hadde utreise desember i tankene. Det er vel A380 med F som brukes der. Noen som har klart å få FRA-BKK på denne? Det blir fortsatt bare ett stopp i transittsone: LH F FRA-BKK og TG F BKK-SYD. Men du tenkte kanskje dersom man skal slenge på en NH F på returen? Ser i så fall den...