Gjorde dette i dag klokken 19:40. Så at det går er det ingen tvil om. Damen på tråden fant setene umiddelbart og ba meg ringe til Tallin for å ferdigstille formalitetene på mandag. Så ring igjen.,..
Før eller etter kl. 19 da? Jeg har en følelse av at svenskene er mye mer fleksible enn de engelsktalende som jobber kveld/natt..
Traff en dame denne gangen; "Is it possible to hold the tickets till Monday when the CT-line opens? No." Bruker jeg feil spørsmålsstilling!?
"Can you please book my CT?" "I know that you cannot issue the ticket but at least make it ready for issuing, thanks". Du må være bestemt men vennlig...
Har dette skjedd før? Antar man at det er en glipp eller håper vi på endring i rutinene for LHF-slipp?
Noen andre ruter? Prøver å finne en utreise fra frankfurt mot DPS i juni. Flere ruter enn DPS som har åpnet? SIN går i hvert fall ikke mine datoer
Fikk reservert 4 legs. Inkludert fra - icn. Med beskjed om å ringe opp igjen på mandag. Noen so faktisk har fått billettene? Dette blir spennende...
Dette er merkelig. Det man finner i EF stemmer overhodet ikke overens med det som kan bookes via United eller Aeroplan.
Fant seter på LH-F både 12., 13. og 14. mai og ringte SAS for å holde setene. Klart og tydelig "NO, we are not allowed to book or hold tickets for CT". Får prøve igjen etter shopping er unnagjort.
Var det en ny booking eller endring? Snakket med dem nå. De ville ikke gjøre det når det kun var endring.