Takk, fant det ut etter jeg postet siden jeg testet akkurat dette.. Har kun forsøkt å legge inn F (SAS Plus award) tidligere uten at det har funket..
Fikk to treff på LH F fra BKK-FRA i desember nå.. Så kanskje begynt å "myke" litt opp? Ender vel opp med å forbli i TG F til MUC..Kommer vel nye sjanser til LH F fra europa ved senere anledninger..
Neppe, dette er nok en forbigående glitch. Ikke bookbar med United, Aeroplan eller ANA. Men med Lifemiles finner vi samme inventory som ExpertFlyer og tydeligvis EuroBonus, det er nå plukket opp av bloggerne: http://ultimallamada.com/disponibil...nte-abierta-en-la-primera-clase-de-lufthansa/ Jeg tror ikke dette vil vare over helga.
Ticketed!! Og Tallinn er stengt.. På det fjerde skal det skje! Det umulige er altså mulig. Finner det svært merkelig at nissene på nattskiftet ikke kunne gjøre noe som helst, mens vår svorsktalende supermann ordnet billetter på 1-2-3 God stemning på en lørdags ettermiddag
Nja. Vi fikk jo plutselig SQ tilgjengelig i F på utvalgte ruter. Og det er fremdeles tilgjengelig. Kanskje ser vi hvordan Eurobonus ønsker at vi skal bruke poeng, og har ny avtale med SQ og LH med litt bedre uttelling for nevnte selskap, og plutselig har vi verden for våre føtter (i F, (som også blir et akronym til IF))
Med 7 av 8 seter bookbare som award? Dessuten er jo setene også på Lifemiles, som har vært den stygge andungen i Star Alliance lenge og tidligere har hatt mindre LH-inventory enn de andre.
Er jo lov å håpe...Hadde jo vært optimalt om TG plutselig ga meg to F seter på SYD-BKK, så fly LH F fra BKK-FRA.. Får vel bare krysse fingrene...
Håpet kan ingen ta fra oss! La oss bare håpe at LH lar billetterte reservasjoner stå. Naboene i sør var jo ikke så rause sist de gjorde samme tabbe: https://onemileatatime.boardingarea.com/2017/12/06/swiss-cancels-aeroplan-first-class-tickets/
Da har vi prøvd igjen etter shopping. SAS kunne nå kl. 18.20 fikse billetter og reservere, men der EF viser 2 ledige får konsulent kun opp 1 ledig både 12. og 13., mens 14. ser hun 4 ledige.... Jeg innser at dette er kremen av i-landsproblem, men det medfører at jeg må drikke litt mer vin i kveld. Får vel "nøye" meg med OZ-F.
Krise om det samme skjer nå da siden flere hopper ut av andre F-stoler og over på LH.. Om Lufthansen skulle kansellere alle så er det ikke gitt at de gamle setene er ledige lenger...
Jeg tror de blir stående. For det første er jo LH F tilgjengelig på generell basis, mens Swiss F kun kan bookes av M&M Sen/Hon. For det andre tror jeg SAS evt. vil stå opp for sine kunder ved en disputt. Det som skjedde i USA/Canada var jo at Aeroplan kansellerte, mens United lot sine kunder beholde sine Swiss-reservasjoner.
Min ble kansellert når jeg skulle endre.. og fikk beskjed om å holde meg til de nye reglene mtp antall legs.