Dette ser jo virkelig bra ut! Og med 9 segment? Det var jo strent forbudt og ingen mulighet til å booke lenger for par uker siden..
Jeg fant HND-FRA både 15/9 og 16/9. Begge viste ledig i F. Men når jeg ringer SAS sier de at det ikke er noen ledige seter (uansett klasse) for EB...
Ser veldig bra ut men jeg forstår ikke hvordan du klarer å finne en sånn rute. Hva er fremgangsmåten?
Nei, slik som meg Jeg booket i den tro at jeg ikke kunne ha mer enn én tilknytningsflight og ergo må jeg booke tur-retur Osl selv. Virker som helgeskiftet hos SAS har vært veldig fleksible og skulle i etterpåklokskapens navn ha kjørt på med Bergen som utgangspunkt, men nå tørr jeg selvsagt ikke gjøre noe med det
Ringte 05400 nå og der var det ikke snakk om noe reservering eller hold, eller til og med å booke billettene med poeng og så kansellere i morgen når Talinn åpnet... "Jeg kan ikke gjøre noe her, du må ringe Talinn på mandag" Forskjell på folk ;p
Ja, heksekunst er åpenbart innafor her. Rett og slett fordi jeg fikk DY flex for 1000kr ca og SAS økonomi var vel langt over 1500kr.. En ting er å være lojal og trofast mot Star, men helt idiot skal man jo uansett ikke være... Jeg risikerte å måtte ta utreise og retur til ARN pga elendig tilgjengelighet på award til/fra OSL så kjøpte flex i begge retninger med DY.. SK Plus hadde vært enda mer brutalt...
Dette stemmer bra med tilgjengeligheten som vi finner hos Lifemiles. Altså kan vi ikke stole på det vi finner i EF, det er ghost-availability.
9 segment ja, var nok heldig der pga ikke direkte mulighet fra LHR på bestilliingstidspunkt. Og apropos; denne bestillingen ble gjort for en god stund siden - før de nye reglende trådte i kraft 4 F-turer, fra hver av de ulike selskapenes respektive hjemmebaser. Tror det blir veeeldig bra. FCT, TPR, massasje i BKK og sakesmaking/blund i HND. Så får man finne ut hva man skal gjøre alene der nede i en uke Ser det er mulighet for A359 med TG fra SIN - BKK, men litt usikker på om jeg tør røre mer denne bookingen her nå. @Akhtarwakas: Dette forumet er en VELDIG bra start for å finne en tilsvarende rute Spørs om dette blir min store reisebrev-debut!
Fikk endret fra OZ-F til LH-F i slutten av mai ved hjelp av en hyggellig svensk herremann i dag. Var litt usikker på om SYD-SIN-ICN-FRA-OSL gikk å endre grunnet to stopp i Asia, men det gikk fint og reisen er ticketed