Ja, ble svært overrasket da billettene dumpet ned i innboksen min ca. 5 timer etter jeg var på tråden med SAS
Litt på siden dette, men prøver meg. På segmentet PEK-HND flyr vi NH sin 777-300ER. Denne har både Biz og F kabin, men er en ren Biz rute. Litt tilsvarende OZ sin A380 service til Australia i vintersesongen (?). EF viser to ledige seter, men når jeg er inne på NH sine hjemmesider er det ikke mulig å velge disse. Er det noen her som har noen ninjatriks på lager for å få booket disse setene?
Får du opp seatmap selv om de ikke selger F på ruta? Vanligvis holder de vel av slike seter til egne statuskunder.
https://loyaltylobby.com/2018/04/21...rst-class-with-milesmore-miles-and-evouchers/ Mon tro om tilgjengeligheten vi ser kan være relatert til dette?
Vi får krysse fingrene for at dette er en bevisst endring hos Lufthansa, og at vi våkner opp mandag morgen til samme tilgjengelighet som vi har sett i dag. Virker som om tilgjengeligheten så og si er vid åpen spesielt på innkommende ruter til Tyskland. Fra destinasjoner som Shanghai, Beijing, Bangkok, Buenos Aires, Delhi og Mumbai finner jeg 2 seter i F i bøtter og spann. Til og med i 2019. For noen destinasjoner virker det som om det er åpnet helt opp med tilgjengelighet hver bidige dag uke etter uke....
Ja, på EF dukker de opp, mens på hjemmesidene til ANA er de blokkert. Vil tro du har rett, men på en eller annen måte må det være mulig å få fatt på dem
God idé, det er verdt et forsøkt. Tar en prat med SAS i morgen og ser hva vi får til og hvis ikke det går ringer jeg ANA
I EF er det faktisk hele 4 ledige på denne flygningen, mens Lifemiles viser 0. Da må man vel nesten ringe EuroBonus for å finne ut hva de kan se.
Prøvde å ringe nå for BKK - FRA den 21. desember. EF viser tilgjengelighet, men svenske Kalle fant ingenting i sitt system.
Tipper Lifemiles er identisk med det EuroBonus kan se. Betydelig færre seter der enn det man finner på EF.
Da har de store bloggerne også plukket opp dette: https://onemileatatime.boardingarea...a-first-class-in-advance-using-partner-miles/
Ticketed! Må si meg veldig fornøyd! Muligens fornuften slår til og jeg booker direkte hjem fra LHR, men så har jeg jo ikke flydd Brussels før, eller vært på The Loft... Skulle gjerne også flydd 380, men som førstereis i F, blir vel dette mer enn nok å fordøye på en gang