Jeg benyttet meg av dette tipset, men vet ikke når det ble publisert på swiss.com: https://insideflyer.no/forums/threa...nb-23-000-nok-retur-–-companion-ticket.11229/
Er det fortsatt ulovlig å fly via USA om man skal til Sør Amerika? FRA IAD MEX BOG? (Lufthansa, United, Avianca)
Er vell med unntak av et par direktefly fra Europa, eneste mulighet til å komme seg til sydlige trumpland.. Aldri hørt det skal være ulovlig nei.. C
Ikke så lenge siden jeg bestilte CT-tur til Sør-Amerika via USA. Det gikk fint, endret riktignok om til OSL-FRA-BOG-PTY-GIG, siden jeg fikk FRA-BOG i F med LH. Var veldig fornøyd med den rutingen. Fikk prøvd både Avianca og Copa i Biz.
Jeg skal snart til Hanoi for å fly med CX F t/r JFK. På veien hjem har jeg LH C på PEK-FRA, og vil gjerne oppdragere til F. På united.com står det at det er tilgjengelig i F på O-klasse, men SAS greier ikke finne noen seter! Noen som vet om det er vanlig, evt. om de vil kunne finne seter nærmere avreise?
Tallinn har alltid rett. Så selvom du finner tilgjengelighet hos United, EF osv osv så spiller ikke det noen rolle. Men jeg ville ringt på nytt og snakket med en annen agent. Det kan funke
Ja, men jeg får bare beskjed om at det står 0, og at det ikke er noe ledig ... Synes det er veldig rart når ingen seter i F-kabinen er tatt!
Noen som vet hvordan F tilgjengelighet hos Lufthansa er i begynnelsen av august til Asia. Det er jo ofte PEK som har en del ledig. Noen som har flydd Lufthansa F til Asia i august?
I grunn umulig å svare på. Det du kan gjere er å registrere deg på expertflyer og begynne å monitorere kor mange seter som er ledig på aktuelle flightar. Her vil du også kunne sjå om awardseter blir tilgjengelig frå ca 14 dagar før du skal reise.
Hver gang denne tråden gjenopplives så får jeg rask puls og flashbacks til fjorårets frislipp hos LH....
Kjenner jeg gråter litt inni meg hver gang jeg blir påminnet om dette, siden jeg akkurat ikke rakk CT. Man blir litt ødelagt av dette bonusjaget