Det gir jo på mange måter mening. Men NYC med både F6 og F7 en drøy uke før? Det er vel ikke helt normalt.. Ingen ved sine fulle 5 vil dra til NYC i februar brrrrr...
LH F til SFO/LAX kan man vel i praksis bare glemme, selv om jeg rett nok har snublet over et og annet sete her og der. Mange av dem er det imidlertid ikke.
Det ble sluppet en del på SFO (spesielt fra MUC mener jeg å huske), da jeg fulgte med på dette i nov/des. LAX er noe mer håpløst, men også der slippes det av og til tett opp mot avreise. ORD var ruten med desidert best tilgjengelighet i nov/des.
Hur många är vi som sitter och väntar på slutet av första veckan i april mtp påskresorna till Tokyo ?
Dere slipper å konkurrere med meg, i alle fall. Jeg har brukt utgått CT, så jeg får ikke endre reisen
Hehe, samme her. Jeg blir å ta turen i oktober i stedet. Har ikke fått jobbet opp noe avspaseringsdager enda (planen var opprinnelig å ta ut avspasering 10 arbeidsdager før og etter påsken og få 3 ukers rundereise med JP Railpass).
Både 17 og 18.feb skal nå ha sluppet 2 seter fra både FRA og MUC til JFK. Ledige returer 19, 22 og 23.
Tar en ny og siste kikk i morgen. De skal til MEX og er egnetlig rimelig håpløst å komme til NYC - da må de enten fly UA eco eller via via med Copa eller Avianca.. Er urovekkende dårlig tilgjengelighet med United.. Gjetter på at det er årsaken til at de er uvenner med Thai, Singapore og TAP for tiden...
Lufthansa har to-for-ein-tilbod med reiser til utvalde byar i Nord-Amerika. Valentinsdagtilbodet varar frå 14/2 til 22/2 og under er prislista. Direktelink til tilbodet her. Så i staden for å bruke hardt opptente poeng, kan ein her få 300 % opptjening (om eg ikkje hugsar feil), men då skal ein ha litt pengar på bok... EDIT: Eg veit at denne tråden er for poengbookingar, altså, men eg veit ikkje om dette tilbodet var verdt ein heilt eigen tråd. Vi vil vel fly LH F, men helst for poeng?
Var det i mai mon tro? Eller juni? Nå ble jeg litt usikker, men jeg har i alle fall blitt fortalt at dette visstnok er en vanlig sommerkampanje fra LH/LX og det høres jo lovende ut.
Ganske sikker på at siste bestillingsdato var rundt 21-22 juni i fjor, for det sammenfalt med skoleferiestarten