Vi landet kl 06:00 og fløy videre kl 16 med SQ C. Dro rett til sentrim og kl 14 møtte vi opp ved SQ sin lounge og ble veiledet rett til TPR Interessant nok møtte vi @afirm der inne.. Av totalt 5-10 mennesker var det flere forumister der
SIN flyr ikke med A380 / F til AKL før en gang i november, husker ikke datoen nå. Jeg fikk bare C når jeg reiser i oktober
Har faktisk vurdert å flytte alle kommentarer til en egen tråd og la første post stå alene.. Er så utrolig mye som kommer opp her
Ad first tilgjengelighet et par dager før; Det hjelper meg vel lite at det slippes first seter på returen etter utreisen har begynt, eller?
Er akkurat det samme hos meg hver gang. Har PEK-FRA på retur i november/desember, men når jeg er borte i mer enn fem uker, er det bare å vinke farvel til den. Utreisen vil jeg ikke klare å få ned til FRA uansett, så igjen er det bare å tenke "neste gang..."
Hele tiden. Men som nevnt kun 14 dager før med LH, og ofte lettest å finne noe et par dager i forveien. Nå er det feks ledig til IAD både 8. og 10. august.
Har jeg skjønt det riktig at det er gode åpninger på F til Bogota? Vurderer og posisjonere meg til LH i steden for Avianca for så ta en liten upgrade 14dager før.
Hvilken reiserute bør jeg velge fra Trondheim til Singapore for å ha størst mulighet til å få tak i to LH F-billetter?
Vet ikke om dette er riktig tråd, men f.o.m. neste sommersong starter Lufthansa opp Frankfurt - Philadelphia, med fly med førsteklasse (A340)
Evt Osl-Muc-Pek-Sin. Fra/Muc-Pvg er også masse ledig. Fordelen med å fly til Pek er at da har du mulighet til å skaffe deg first class til Sin
Ja, ganske god tilgjengelighet til FRA-BOG. 35 seter tilgjengelig i F frem til og med 22 august. Det varierer fra 2-8 seter på hver flight. Fløy t/r BOG i april og på returen var vi kun 2 pax i F.