Navn: Nadire
Alder: 26
Yrke: Student for tiden
Elitestatus: EBB
Bonusfeber siden: Det begynte rundt 2014 hvor jeg for første gang fløy med KLM og kunne ha en gratis baggasje som medlem, og så at folk som er SkyTeam Elite er prioritert (noe som jeg aldri merket før), og man kunne bruke bonus på mange ting når jeg tok Lufthansa for første gangen. Og der har jeg begynt å oppdage en større univers med 3 allianser som tilbyr alt mulig man kan tenke under reisen, kanskje på hverdagslivet også...
Favorittdestinasjon: Må være MUC. Først og fremst pga fotball, noe som gjør byen enda sjarmerende, og flyplassen liker jeg skikkelig med bra service og fasiliteter. Dessverre har jeg ikke prøvd Lounge enda, men håper at det skjer i framtida.
og London, kjærlighet for London vokser og vokser hver gang jeg besøker byen.
Har mye steder å oppdage til så de to er favoritt så langt
Mål: enkelt---Å reise så ofte som mulig og utforske verden. Ikke minst å oppleve bonus fordeler for medlemmer(noe som jeg gleder skikkelig til etter å ha en bedre betalende jobb). Men så langt må jeg bare reise med Economy og oppleve verden rundt...
Annet: Helt ny i flyverden selv om jeg har vært på reisefoten siden barneskolen med mamma som har vært ofte på forretningsreise (tenk at hvis jeg kunne vet om flyverden 10-15 år tidligere ) .
Reisemål er selvfølgelig langt, men jeg gledelig deler reise planene mine fordi alle her elsker å reise:
Vinter: kjapp tur til London, og litt varmere delen av Tyrkia.
2019: en uke i Japan, og Paris tur som en "gratulasjonstur" hvis jeg lander en fast jobb.
2020: tur til Sveits og Tokyo for OL
Last edited: 15. aug 2018