Navn: Eric
Alder: 39
Yrke: Fintech
Elitestatus: Alt for lite...
Bonusfeber siden: Siden 2010, men har tatt seg opp mer og mer de siste par årene og har akkurat booket reise 2 i C for hele familien.
Favoritt-destinasjon: Alt som har fine vite strender og palmer, men ellers liker jeg meg godt på veiene i USA eller i Sørøst-Asia.
Annet: Er Svensk, så hvis noen har noe å si om språket mitt så prøver jeg mer enn de fleste andre Svenskene i hvert fall
Elsker alt som har med reising å gjøre, men har ikke så veldig mange anledninger å dra alene på rene bonusturer. Blir som regel reising med familien, når det ikke er reising med jobben. Noe som skjer ALT for lite...Pga dette har jeg slitt med å komme meg opp i status hos flyselskapene. Men å andre siden klarer jeg å få ihop nok med poeng på annet at det nesten hvert år blir en lenger bonusreise på familien.
Ønskelisten på fremtidige reiser er lang, men foreløpig plan de nærmeste årene er:
2018: Thailand (EB+CT), Charlotte USA, Kortere EU tur.
2019: Sri Lanka/Maldivene kombo
2020: Etiopia/Seychellene kombo + Ev vintertur til Japan
2021: Islandhopping Stillehavet (Fiji +++)
Mål: Vise guttene mine verden, etter hvert nå minimum EBG og en lang flytur i Etihad apartment, nye SG first class eller lignende…
Last edited: 10. nov 2017