Får kanskje driste meg med en liten intro her jeg også.
Alder: 28
Yrke: IT
Elitestatus: Har i dag gave-EBS fra min far, som igjen har gave-EBG fra sin bror, som reiser mye i sin jobb. Hadde ingen planer om å prøve å oppnå noe mer her, men plutselig var jeg faretruende nærme EBG likevel så det ble en liten MR neste uke for å sikre gullet. Da kan fattern gi gavesølvet til mamma i stedet for arvingen.
Favorittdestinasjon: Blir som regel alltid en tur til Thailand annethvert år el.l.
Ellers liker jeg å besøke nye steder. Destinasjoner i Asia og Sør-Amerika er neste på listen min. Ikke så fryktelig begeistret for USA som resten av forumet virker å være
Mål: Reise komfortabelt og ikke for dyrt. Oppleve nye steder uten å knuse rygg og kneskåler for å komme seg dit.
Bonusfeber siden: Januar 2019
Har alltid vært bevisst på forbruk, "hacks" og tilbud, men tenkte aldri at dedikert flybonus-oppsamling var noe som hadde noe for seg sånn egentlig. Som den research-nørden jeg er har jeg brukt mange timer her inne på å lese og undersøke, før jeg til slutt konkluderte med at jo - dette går an. Jeg har aldri reist i verken Business eller First før, kun økonomi, men etter noen måneder med sanking her har jeg oppnådd både CT og nok poeng til å gjøre begge deler på neste års langtur. Og etter det har både jeg og sjefen i huset vært hekta, wife acceptance factor-grafen peker rett til himmels
Vis alt...