To forsøk på oppgradering med SAS: Strekning: ARN–LAX Dato: 17/10-2019 Fra kabinklasse: Pluss Til kabinklasse: Business Bud: 27 000 EB-poeng (2 000 poeng over minstebod) Passasjertal: 2 Eurobonusstatus: EBG+EBS Gikk oppgradering gjennom: Ja *** Strekning: SFO–CPH Dato: 27/10-2019 Fra kabinklasse: Pluss Til kabinklasse: Business Bud: 35 000 EB-poeng (7 000 poeng over minstebod) Passasjertal: 2 Eurobonusstatus: EBG+EBS Gikk oppgradering gjennom: Nei
Strekning: LHR - OSL. Fra: Go. Til: Plus. Bud: 570kr. (minstebud) Status: EBS. Gikk budet gjennom: Ja, ca 46 timer før.
Strekning: ORD-CPH Fra: Plus Til: Business Bud: 30.040 (minstebud ca 27.000) Status: EBD Antall pax: 1 Gikk budet gjennom: Nei
Strekning: TOS - OSL. Fra: Go. Til: Plus. Bud: 390kr. (minstebud 375) Status: EBS. Gikk budet gjennom: Ja, ca 46 timer før. Strekning: OSL - BOO. Fra: Go. Til: Plus. Bud: 390kr. (minstebud 375) Status: EBS. Gikk budet gjennom: Ja, ca 46 timer før. Strekning: BOO - TOS. Fra: Go. Til: Plus. Bud: 390kr. (minstebud 375) Status: EBS. Gikk budet gjennom: Ja, ca 46 timer før.
Har en long-haul med Lufthansa til uken. Vurderer plusgrade på en MUC - SIN via Lufthansa. Får man Eurobonus-opptjening for ny klasse, eller er det opprinnelig klasse som gjelder?
Mulig jeg hadde funnet svar på dette hvis forumet hadde "søk i denne tråden" Men ser det står "your loyalty level is..." Er det bare en annen måte å skrive ebg på? Med tall?
Strekning: IAD - CPH. Fra: Go. Til: Plus. Bud: 15600 poeng Status: EBD. Gikk budet gjennom: Nope. (naboen la inn 35000 poeng og dette ble også denied) Da poengene for turen tikket inn så fikk jeg bare 312 poeng. Fyyyyy eff. Nå er det game over med EBD og opptjeninger. Nå blir det bare bruk av EB poeng og holder meg til UA og DY.
Alle Go Light-klasser og de aller billigste klassene i SAS Go (T og O) gir 2-300 poeng interkontinentalt avhengig av destinasjon og klasse.
God ettermiddag! Er det noen som har noen erfaringer med oppgradering fra Go til Plus på HEL-CPH samt CPH-OSL med cash? Eller er det noen som har noe konkret kunnskap om hvor stor sjanse det er for at det går gjennom med et ganske lavt bud? Trenger poengene i diamantjakten, men ikke for enhver pris.
Strekning: CPH - IAD Fra: Vip plus Til: Biz Minstebud: 23 000p Bud: 23 420p Status: EBG Antall pax: 2 Gikk budet gjennom: Ja, ca 44,5t før Min første flyvning med SAS IC Biz. Veldig happy