Ruten fra MIA til CPH og ARN er vanskelig å oppgradere er min erfaring. Det er godt salg av Biz seter og når det er noen ledige seter til oppgradering må man ta i for å få den Lettere MIA-OSL faktisk.
Strekning: OSL-MIA Fra: Plus Til: Biz Minstebud: ca 23000p Bud: 34000p x2 Status: EBB Antall pax: 2 Gikk budet gjennom: Nei, 48 timer før. Statusløst vennepar prøvde å oppgradere nå 20 nov 2019
Strekning: IAD - CPH Fra: Vip plus Til: Biz Minstebud: 25 000p Bud: 32 200p Status: EBG Antall pax: 2 Gikk budet gjennom: ja, ca 47t før
Strekning: OSL- EWR Fra: GO Til: Biz Minstebud: 43 000p Bud: 45 125p Status: EBD Antall pax: 1 Gikk budet gjennom: Nei, ca 40 timer før. Dette provoserte meg særleg fordi når eg kom på Gardermoen og snakka med dei i gate fekk eg beskjed om at det var 8 ledige i biz. Er det SAS som forsøker å unngå å gi oss poeng på bookingen eller?
Strekning: OSL- EVE - OSL Fra: GO Til: Plus Minstebud: 385,- Bud: 385,- Status: EBG Antall pax: 2 Gikk budet gjennom: Ja, ca 40 timer før hver vei.
Nei, men det skal være litt hit & miss når man legger inn bud. Hadde man alltid fått oppgradering hadde jo folk slutta å kjøpe biz.
Strekning: HEL-CPH Fra: GO Til: Plus Minstebud: 475,- Bud: 475,- Status: EBG Antall pax: 1 Gikk budet gjennom: Ja, ca 47 timer før. Ser den. Men vet vi noe konkret om hvilke prosedyrer som ligger til grunn ut fra flere mulige parametre som fyllingsgrad, økonomi, annet? Eller er det mye bingo?
Strekning: CPH-OSL Fra: GO Til: Plus Minstebud: 380,- Bud: 380,- Status: EBG Antall pax: 1 Gikk budet gjennom: Ja, ca 46 timer før.
Strekning: CPH-NRT Fra: Plus Til: Biz Minstebud: 23 000 poeng Bud: 26 000 poeng Status: EBD Antall pax: 2 Gikk budet gjennom: Ja, ca. 47 timer før.
Strekning: EWR - OSL Fra: plus Til: Biz Minstebud: husker ikke Bud: 40000 poeng Status: EBS Antall pax: 2 Gikk budet gjennom: Nei, 36t før 7 ledige seter før avslag. 2 når avslaget ble lest. Kjipern siden vi hadde biz over hit for første gang, og det fristet til gjentagelse.
Strekning: OSL-MIA Fra: Plus Til: Biz Minstebud: 18000 Bud: 18000 Status: EBP Antall pax: 1 Gikk budet gjennom: Ja
Strekning: OSL - LPA Fra: Go Til: Plus Bud: 5 000 poeng Status: EBG Gikk budet gjennom: Ja (svar ca. 46 timer før)
Strekning: LHR - OSL. Fra: Go. Til: Plus. Bud: 580kr. (minstebud) Status: EBS. Gikk budet gjennom: Ja, ca. 47 timer før.
Strekning: OSL-EWR Fra: Go Til: Plus Bud: 2950,- Status: EBG Antall pax: 1 Gikk budet gjennom: Ja, ca 47t før Strekning: EWR-OSL Fra: Go Til: Plus Bud: 2100,- Status: EBG Antall pax: 1 Gikk budet gjennom: Ja, ca 24t før
Strekning: ARN-LAX Sitte ombord nå Fra: Go Til: Plus Minstebud: 15000 Bud: 15300 Status: EBD Antall pax: 1 Gikk budet gjennom: Yepp Same-same på returen også Masse ledig i Plus. Bring on the smoothies