Oppgraderinger på auksjon

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av RedLine, 16. april 2016.

1. Kjetil L

Kjetil L Senior Medlem

Likes mottatt:
    2,604
    Bonuspoeng:
    93
    Billigste SK Business OSL-BKK T/R koster ca 27K og har vært nede i 21K på tilbud. Om noen betaler 2x103k poeng fra Plus->Biz har de i praksis betalt 34K om man verdtsetter de poengene til ca 20K og ca 14K for cash for T/R-billetten.

Foretrekker heller at de bruker poengene på bose-headset til 600K poeng så vi her på IF kan score billige oppgraderinger. Slik som dette blir det bare inflasjon av.

2. RoadKing

RoadKing Helt hekta

Likes mottatt:
    33,895
    Bonuspoeng:
    293
    Er budene bare på poeng, eller kan man velge budkrig på poeng og cash, i såfall, hvordan sidestiller SAS disse?

3. Insomnia4u

Insomnia4u Veteran

Likes mottatt:
    2,561
    Bonuspoeng:
    113
    Kan legge inn cash også. Mener at 32 eller 41k poeng var verdsatt til 6k NOK. Husker ikke helt hvilket av dem. Uten at jeg vet dette vil jeg tippe på at SAS kanskje foretrekker cash? I alle fall om to bud står likt.

Jeg betalte 22k for min t/r billett i Plus Pro/Go, og det er helt uaktuelt å bruke 103k poeng i tillegg. Litt usikker på om denne live-budkrigen differensierer på hvor mye man har betalt for billetten. Tviler litt på det.

RoadKing and NoLimit like this.
  4. Norwegian_Traveller

Norwegian_Traveller Senior Medlem

Likes mottatt:
    2,245
    Bonuspoeng:
    93
    I høst hadde jeg bud inne på fem av seks turer CPH/ORD (begge veier). Fire av dem gikk gjennom, tre med poeng og én med cash. Siste budet gikk ikke gjennom, og siste reisen hadde jeg business kjøpt på supertilbud.

Del denne siden