Jeg var nr 6 i køen med bud på 26500 (ref din info om samme fly igår), hos meg lå høyeste bud inne med 82k ish (husker ikke nøyaktig tall). Jeg er gull så mulig de justerer bud etter status?
Strekning: EWR-OSL Fra: Plus Til: Business Minstebud: 28.000 poeng Bud: 28.000 Status: EBD Pax: 1 Gikk budet gjennom: Ja, ca 6 timer før Kona på tur, og jeg la inn bud for henne. Tror ikke det var noen live budrunde her.
Det er jo ikke alltid budrunde, da jeg reiste til LAX var det budrunde, men på returen ble jeg «bare» oppgradert ..
Strekning: CPH-MIA Fra: Plus Til: Business Minstebud: 26.000 poeng (økte til 31.000 når budrunden startet) Bud: 27.000 Status: EBG Pax: 2 Gikk budet gjennom: Nei Forrige helg, med smekkfull pluskabin og 4 seter ledig i C. Folk gikk av skaftet og tror vi endte opp på 27. plass eller liknende i budrunden. De øveste budene var på rundt 89k, noe jeg selv synes var i overkant for en dagflyving…
Strekning: SFO-CPH Fra: Plus Til: Business Minstebud: 26.000 poeng Bud: 31.000 Status: EBD Pax: 2 Gikk budet gjennom: Nei
Strekning: ORD-CPH Fra: Plus Til: Business Minstebud: 25.000 poeng Bud: 28.000 Status: EBD Pax: 2 Gikk budet gjennom: Ja, 6 timer før. Ingen budrunde. CPH-ORD hadde 23.000 som minstebud for plus til business. La ikke inn bud på utreise, men vi ble oppgradert gratis.
Ja, fikk en epost der SAS kort fortalt skriver at de setter pris på at jeg reiser mye med de og at jeg derfor er blitt oppgradert.
Strekning: EWR-CPH Fra: Plus Til: Business Minstebud: 33.000 poeng Bud: 36.000 (lavt) Status: EBG Pax: 2 Gikk budet gjennom: Brutalt nei 6 timer før. Hvor stor/liten er muligheten for at det er ledige seter ved gate da? Omtrent lik 0 vil jeg tro?
Har en reise med SAS over atlanteren i plus, til er minste bud 23k poeng, men på returen er den 43k poeng. Hender det at minste bud (returen) går ned i perioden før avgang? Reisen er om ca 2 måneder
Strekning: MIA-CPH Fra: Plus Til: Business Minstebud: 29000 poeng Bud: 29500 (lavt) Status: EBG Pax: 1 Gikk budet gjennom: Avslått 6 timer før. Som forventet da både biz og resten av flyet har hatt 0 tilgjengelighet siste dager før avreise. Sas avslo budet med begrunnelse om at noen hadde gitt høyere bud.
Strekning: MIA-CPH Fra: Plus Til: Business Minstebud: 41000 poeng Bud: 50000 (medium) Status: EBD Pax: 1 Gikk budet gjennom: Avslått 6 timer før. Samme som @Magnus1001, avslått med at noen hadde gitt høyere bud. Men dagens flight er overbooket med 12 pax så det har ikke vært tilgjengelige seter.
Jeg vil tro det er etterslep etter kanselleringene i helgen. I crew-appen til SAS, disse tallene endrer seg hele tiden så det kan se helt annerledes ut nå.