Det stemmer, men er dobbel poeng kampanje og diamantboost på eb opptjening som gjør at regnestykket går opp
Expert flyer var og er(?) best. Men det virker som flyselskapene er mye mer restriktive enn før med å gi ut detaljert info. Endel selskaper (feks Qatar) gir ikke en gang egne allianse-partnere innsyn i seter. Kanskje fordi de da samtidig gir ut info om load mv som de muligens ser som konkurranse-sensitivt.
Da har de seilt opp til å bli bedre siden sist jeg hadde betalt access. Litt ironisk og merkelig at Awardfares vet mer enn partnere i OneWorld gjør om setene (på overflaten, også feks Finnair kan grave ned i legacy systemene og finne ut mer om QR load - men de er ikke ivrige på å gjøre det)
Hei, prøvde meg med en ny tråd, men ble henvist hit. Er det noen som vet hvor mange ledige business-seter det er, eller kan anslå hvor mange de kommer til å oppgradere til business på SK927 i morgen? Eventuelt hvor høyt pleier slike budrunder å gå? Ser her i tråden at mange har blitt oppgradert til biz for bare rundt 30k poeng, men nå er jeg nr 9 i ranking med et bud på ca 50k, og noen har et toppbud på nesten 100k poeng.
Jeg ser at hvis man legger inn bud på oppgradering Europa på flights i November så er det fortsatt "Oppgrader til SAS Plus". Det er det vel ingenting som heter da.....blir vel da omgjordt så budet gjelder "Oppgrader til Business" ?
Ser på strekket CPH - BKK i forhold til å oppgradere fra SAS Plus til Business, og ser at minste budet er 32.000 poeng. Er det noen som har fulgt med og sett at minstebudet ofte lavere enn dette?
Da jeg flydde var tilslaget 105k poeng siden de kjørte budrunde. Ser at det er litt tilfeldig når de har det ift vanlig forhåndsbud. Men var 32k det startet på. Ser ut som den ruten selger godt i C.
Stemmer det at ved oppgradering i forkant gis det både bonus og nivå poeng i henhold til ny klasse, men dersom man bruker poeng for å oppgradere får man bonus/nivå poeng i henhold til gammel klasse?
Nei, dette ble endret for noen år siden, så du får et fast beløp dersom du oppgraderer (på forhånd) for penger, og ingenting ekstra dersom du oppgraderer for poeng:
Hei Jeg ble oppgradert etter bud med poeng, men så ble en flight i forkant kanselert og jeg booket om til en annen feederflight. Min oppgradering forsvant da, selv om jeg skal fly samme flight Interkontinentalt. Poeng er blitt trekt av SAS. Noen råd/ erfaringer om hvordan jeg kan «gjennoprette» oppgraderingen min?
Jeg har en bonusreise OPO-CPH-OSL i oktober, i Go, 2stk fordi det ikke var PLUS bonusbilletter. Hvar er den beste taktikken for å få oppgradering med minst mulig kostnad? det står minst 370kr/3000ebp OPO-CPH, 420kr/4000ebp CPH-OSL. så tydeligvis må det gjøres pr leg
Har du status? Du får boost på budet. Det avhenger jo helt hvor mye du er interessert. Jeg ville droppet bud på cph-osl, distansen er for kort og du er på tur hjem. Det du får ekstra har neppe mer verdi enn du ville kjøpt. Er dere to stykk, kjøper dere ombord for mer enn 1000kr i go? Hvis svaret er nei, så har du egentlig lagt lista.