Strekning: LHR-OSL Fra: Go Til: Plus Minstebud: 5.000 poeng Bud: 5.009 Status: EBD Pax: 1 Gikk budet gjennom: Ja Budet mitt var omtalt som weak, men her er pluskabinen: Den budindikatoren er selvfølgelig helt misvisende og bare der for å lokke flere poeng ut av folk.
Strekning: SFO-CPH Fra: Plus Til: Business Minstebud: 26.000 poeng (mener det var høgere når jeg la inn mitt bud, men husker ikke hva) Bud: 30.000 Status: EBD Pax: 1 Gikk budet gjennom: Ja, ca 6 timer før. Jeg hadde gitt opp håpet siden flyet så helt fullbooket ut på sas.no, men det skal man visst aldri gjør. Orker ikke å spekulere på om jeg tok for kraftig i med budet. Sitter godt fornøyd på flyet og koser meg i stedet for.
Jeg har en booking med to pers. i økonomi fra OSL-EWR. Er det mulig å by på oppgraderinger for kun én av oss? Hvis ikke, er det mulig å skille billettene i etterkant, eller må avbestille også bestille på nytt? Har EBG
Strekning: ORD-CPH Fra: Plus Til: Business Minstebud: 33.000 poeng (var 28k i perioder) Bud: 28.500 poeng Status: EBS Pax: 1 Gikk budet gjennom: Ja, kom varsel i appen da jeg landet på vei til ca. 24 t før. Var bare tatt 8 seter i biz og 12 seter i Plus 30 t før. Nå nytes en margarita i Delta Sky Club
Strekning: LAX-CPH Fra: Plus Til: Business Minstebud: 34.000 poeng (mye opp og ned frem til siste ukene før avgang) Bud: 26.010 Status: EBD Pax: 1 Gikk budet gjennom: Ja, 24 timer og 25 min før avgang Det var ett sted mellom 9 og 11 ledige seter i Biz (40 tot) før budet mitt gikk gjennom. Nå etterpå er det 6 ledige, så mulig det er live bidding om de? Får ikke sett noe mer nå som jeg har vunnet ser det ut som. Hadde ett lite håp om CU, men synes ikke det er en dum pris med 26k uansett - og gleder meg til andre tur i SAS Biz
Poster for en kompis jeg hjalp med rundt bonusbilletter: Strekning: CPH-JFK Fra: Plus Bonus Til: Business Minstebud: 23 000 poeng Bud: 26 000 poeng per pers Status: EBG Pax: 2 Gikk budet gjennom: Ja, 6 timer før avgang. Vært ledig 6 stk siden før helgen. I går ble det til 4. Gikk gjennom 6 t før avgang.
Strekning: CPH-BKK Fra: Plus Til: Business Minstebud: 27 000 poeng Bud: 38 000 poeng Status: EBD Pax: 1 Gikk budet gjennom: Første bud gikk ikke gjennom 25 timer før, men en kompis uten status fikk fra økonomi til business for 72k poeng. Det ble auksjon, og da bød jeg nok til å være på tredje plass med 57k poeng og fikk ja da 6 timer før avreise. Strekning: BKK-CPH Fra: Plus Til: Business Minstebud: 30 000 poeng Bud: 40k/45k poeng Status: EBD Pax: 1 Gikk budet gjennom: Nei En (annen) kompis med diamant bød 45k 25 timer før og vant oppgradering, så jeg økte mitt opprinnelige bud fra 40k til 45k, men fikk endelig nei 6 timer før.
Hei, lurer på om noen har erfaring med lignende og hva jeg bør gjøre. Ble oppgradert etter SAS upgrade bud på innenlands i Norge (avreise imorra). Nå har jeg endret avreise gjennom Diamant-fordelen og ble da nedgradert til økonomi. Noen som har erfaring med hva som kan gjøres? Kan jeg bli oppgradert igjen ved å ta kontakt eller må jeg be om å få pengene igjen?
I følge vilkårene mister du oppgraderingen uten refusjon ved frivillig endring: https://www.sas.no/juridisk-info/tilleggstjenester/sas-upgrade/
Skal fly arn-ewr i morgen i plus. La inn bud, men fikk melding 24 t før om at jeg var "utbydd" og oppfordring til å legge inn høyere bud. Når jeg går inn er det ikke lenger mulig å by. Det er like mange seter til salgs C4 D3 Z3. Er auksjonen avbrutt tror dere? Legger de opp til live budgiving?
Strekning: JFK-OSL Fra: Plus Til: Business Minstebud: 5 400 NOK Bud: 5 900 NOK Status: EBS Pax: 1 Gikk budet gjennom: Ja, 6 timer før avgang Noen som har erfaring med at oppgradering klusser til poengopptjening på SAS? Jeg fløy t/r JFK-OSL med premium economy sist måned, med en oppgradering via bud til business på turen til Norge. Fikk de 1500 poengene jeg skulle få for upgrade, men har ikke fått de resterende for premium (burde være ca 4-5000 per vei). Når jeg legger det inn i claim missing points får jeg at "the points for this flight have already been registered to your account", og det har det ikke. Har hatt en telefonrunde med et callsenter i India for tre uker siden, men har ikke hørt noe mer siden. Finnes det en mer effektiv måte å nå SAS EB, gjennom mail evt? Om man må nå dem gjennom telefon, er det best å ringe det norske kundesenteret eller det amerikanske?
Strekning: CPH-IAD Fra: Plus Til: Business Minstebud: 25000 EBP Bud: 23000 EBP Status: EBD Pax: 1 Gikk budet gjennom: Ja, 24.5 timer før avgang Førstereis i SK biz blir kanskje en høydare?
Strekning: IAD-CPH Fra: Plus Til: Business Minstebud: 28000 EBP Bud: 30000 EBP Status: EBD Pax: 1 Gikk budet gjennom: Ja, 6 timer før avgang Trodde jeg hadde trukket budet for returen, men med dobbelt poengkampanje sier jeg ikke nei til det som ender opp med en nettopris på 70k t/r i biz +20k statuspoeng