OSL-EWR Go 3000 Plus saver 4000 Business saver 6000 +25% for gull og diamant medlemmer Det er saver klasse man blir oppgradert til.
Søkt om oppgradering fra pluss til Bizmed poeng (23.150 points, som da tilsvarer et bud på 30.095 som diamant? (x1.3) fra ARN-HKG. Vi er jo 2 stykker - Lurer egentlig bare på om budet blir x2 altså 46300 points og så ganget med 1.3(=60190), eller om budet er 23.150x1,3 pluss 23150 ? (= 53.245) Vanskelig forklart - Lurer på om de 30% ekstra budet som diamant gjelder for oss begge, eller kun for meg?
oppgradert fra bak i bussen til business nrt - cph for 3700kr byttet budet mitt fra 4000 til 3700 da jeg bare hadde 3700 igjen på visa kortet dagen før og likevel gikk det gjennom!
Noen som har prøvd å standby-oppgradering med poeng etter at SAS begynte med Plusgrade? Jeg lurer på om det fortsatt er en fast poengsum slik det var før. På telefon i SAS sa de at de trodde det var det, men at de ikke visste noen konkret sum, verken i penger eller i poeng, men at det var de på flyplassen som hadde oversikten. Litt merkelig svar, spør du meg. Må jeg vente helt til jeg kommer på flyplassen i Tokyo før jeg kan få vite det???
Strekning: LAX-ARN Dato: 11.07.2016 Fra klasse: SAS Plus Til klasse: Business Bud (angi poeng/penger (valuta)): NOK 4.001,- Eurobonusstatus: EBG Gikk oppgradering gjennom: JA Fikk oppgradering for to pax. Skulle gjerne brukt poeng, men fikk ikke endret fra nok til poeng etter at budet var lagt inn.
Strekning: CPH-ORD Dato: 2016-07-11 Fra klasse: Plus Til klasse: Business Bud (angi poeng/penger (valuta)): €325 (x 1.3 = €422.5) Eurobonusstatus: EBD Gikk oppgradering gjennom: NEI Nesten fullt in C.
Strekning: ORD-CPH Dato: 2016-07-15 Fra klasse: Plus Til klasse: Business Bud (angi poeng/penger (valuta)): €415 (x 1.3 = €539.5) Eurobonusstatus: EBD Gikk oppgradering gjennom: NEI Overraskende avslag, siden det var 11 seter ledig i C.
Jeg har en booking senere i år der jeg prøvde å legge inn et bud på poeng. Interessant nok så er det siste person i bookingen sitt Eurobonusnummer som knyttes til budet.... ikke jeg som er "hovedreisende" og som har bookingen fra min profil. (og som forsåvidt også er den som har poengene på konto....) Må være en bug....men helt umulig å komme rundt pt. Fra diamant mailen så fant de kun en oppskrift som hjalp: 1. fjerne alle andre Eurobonunmmre fra bestillingen, 2. beste upgrade reuest. 3. legge alle andres Eurobonusnumre tilbake igjen i bestillingen. Litt klønete men det funker jo....flere som har opplevd dette ved bestillinger der det er mange PAX ?
Mao hvis reisepartner ikke har status så kan man risikere, i tillegg til at vedkommende muligens ikke har nok poeng på kontoen sin, at budet ikke vektes høyere pga. kortstatusen din, siden det ikke er du som byr (teknisk sett)?
Jeg har lagt inn bud fra go til plus, er 48 timer igjen nå så venter i spenning. Vil det ha noe å si at både jeg og min mann har gull?
20% boost gjelder vel bare deg, jeg vil formode at du ikke får 20% ekstra pr reisefølge sin status? Det er nok automatikk inne i bildet her. Husk å rapportere om du får tilslag eller ikke, god tur