Huff nå fikk du meg til å drømme Men skal nok leve godt med Biz også. Whiskey loungen i Zürich er jo ikke så halvgæli uansett
Bare vær obs på at du mest sannsynlig må kontakte SAS i etterkant for å få poeng etter opprinnelig routing, klasse og ikke minst kampanje. Uansett - god tur!
Strekning: ARN-EDI Dato: 02.04.2017 Fra klasse: SAS Go Til klasse: SAS Plus Bud: 650 NOK Status: EBG Epost kom nå i kveld
Strekning: MIA-OSL Dato: 03.04 Fra klasse: SAS PLUS VIP Til klasse: SAS Business Bud: 20.000 poeng x 2 Status: EBS Oppgradert: Nei, e-post kom ca. 36 timer før avgang. Begynner å ane et system her. Har man ikke fått e-post 47-48 timer før avgang, er det liten sjanse.
Strekning: ARN-LAX og LAX-ARN Datoer: 24.03 og 25.03 Fra klasse: SAS Go (Ungdomsbillett) Til klasse: Sas Plus Bud: 10.000 poeng (hver vei) Oppgradert begge veier. Sendte e-post til SAS i etterkant da jeg syntes det fortsatt er veldig uklart hvorfor opptjeningen er for Plus Saver selv om det står oppgradering til Plus. Etter litt om og men fikk jeg poeng for Plus i stedet, noe som ga 15000 ekstra poeng (pga. 2x poeng i forbindelse med at EuroBonus er 25 år). Mottok derfor 45K poeng fra ARN-LAX-ARN etter å ha betalt 20K til Plusgrade. Hadde jeg reist i Go hadde jeg mottatt 18K poeng. Med andre ord økte jeg netto poengopptjening med 7K ved å bruke poeng til å oppgradere.
Oppgradert TRD-ARN-DUB i morgen. Totalt kr 800 for begge flights. Med doble poeng er den klink grei! Har Plus hjem på fredag også, gir en gratis innenlandsreise for kr 2400 totalt. I tillegg til knekkebrød og polarrull selvsagt... Kim
Strekning: LAX-ARN Dato: 31.03.2017 Fra klasse: SAS Go Til klasse: SAS Plus Bud: 10625 poeng Status: EBG Ble du oppgradert: Nei.
Strekning: MIA-OSL Dato: 03.04.2017 Fra klasse: SAS VIP Plus Til klasse: SAS Business Bud: 30450 poeng x 3 Status: EBD Ble du oppgradert: Nopp! Avslag fra SAS kom ca. 30 timer før avreise. MEN ca. 20 timer før avreise fikk vi mail om CU, så happy happy
Hva er grunnen til at noen flyvninger har tilsynelatende fastpris mens andre bud? CPH-NRT fastpris PEK-CPH bud.
Strekning: CPH-MIA Dato: 13.04.2017 Fra klasse: SAS Go Til klasse: SAS Plus Bud: 10010 poeng Status: EBG Ble du oppgradert: Ja. Fikk bekreftelse idag.
Strekning: DUS-ARN Dato: 17.04.2017 Fra klasse: SAS Go Til klasse: SAS Plus Bud: 55 € (500 NOK) - minimumbud som vanlig Status: EBS Gikk det gjennom: Ja Fikk e-post for 5 minutter siden.
Strekning: MIA-OSL Dato: 20.04.2017 Fra klasse: SAS Plus Saver Til klasse: SAS Business Bud: 30295 poeng x 2 Status: EBD Ble du oppgradert: Nei. Svar kom ca 30 timer før avreise.
Det har oppstått et merkelig problem på min Plusgrade side. På forsiden står ikke lenger budet mitt, men plutselig en sum i Euro(430 undefined) som jeg ikke har bydd. På hjemreisen er det heller ikke mulig å velge poeng, kun penger. Når jeg trykker på Offer Recieved kommer budet mitt opp, men når jeg skal endre det kommer jeg videre til en side som kun sier "There was an error". Gjelder dette bare meg eller er det flere som opplever dette nå?
Har netop testet med en af mine rejser. - Åben sas app - vælg rejse (osl - cph) - tryk upgrade link - browser åbner og jeg kan opgradere for penge - login i browser med EBB nummer Så er det muligt at byde med point. For mig ser det ud til at man skal logge ind igen når man er på upgrade siden.