Takk for svar. Jeg ringte nå, men fikk beskjed om at det ikke var mulig å oppgradere denne billetten, pga bookingklasse G (gruppereise). Han kunne splitte den ut, slik du foreslår, men det ville visst ikke hjelpe.
Jeg hadde vært fristet til å i det minste prøve, men har ikke peiling på om det ville gå. Vet bare at man må ikke ta alt for god fisk.
Strekning: ARN-ORD Dato: 29.04.2017 Fra klasse: SAS Go Til klasse: SAS Plus Bud: 15 245 poeng Status: EBS Ble du oppgradert: Ja
Er det ikke slik at man får tilbud om å by på Plus om etter man har lagt inn bud på Business lengre? Har forsøkt flere ganger på en Chicago tur nå og det ser ut som jeg må velge mellom Plus eller Business; er det noen lure triks for å trigge denne muligheten til bud på begge?
Trodde du la inn C først og så kan du legge inn på plus. Byr du på plus først tror jeg ikke du kan by på C.
Det trodde jeg også, og det har jeg gjort før, men nå får jeg ikke bydd på Plus etter å ha bydd på C...
Strekning: ARN-ORD Dato: 28.04.2017 Fra klasse: SAS Plus Til klasse: SAS Business Bud: 45525 poeng Status: EBB Ble du oppgradert: Nei, fikk avslag 36timer før, men oppgraderte på flyplassen for 35000poeng
Strekning: ORD-ARN Dato: 29.04.2017 Fra klasse: SAS Go Til klasse: SAS Plus Status: EBD Ble oppgradert: Ja, fikk mail ca 36 timer før. Bydde 15030 poeng.
Strekning: ORD-ARN Dato: 30.04.2017 Fra klasse: SAS Go Til klasse: SAS Plus Bud: 15 120 poeng Status: EBS Ble du oppgradert: Ja
Strekning: OSL-TRD Dato: 02.05.2017 Fra klasse: SAS Go Til klasse: SAS Plus Bud: 400 SEK Status: EBG Oppgradert: Ja
Strekning: MIA-CPH Dato: 05.05.17 Fra klasse: SAS Go Til klasse: SAS Plus Bud: 10000 poeng Status: EBD Oppgradert: Ja Annet: 35000p for oppgradering til business ble avslått! Både 10K og 35K var minimumsbud på tidspunktet jeg la inn budene
Strekning: SVG-OSL Dato: 5 MAY 2017 Fra klasse: SAS Go Til klasse: SAS Plus NOK 380 * 2 (minstebud var NOK 380) Status: EBS Gikk oppgradering gjennom: Ja, ca. 47,5 timer før avreise Strekning: OSL-BRU Dato: 5 MAY 2017 Fra klasse: SAS Go Til klasse: SAS Plus 5005 poeng * 2 (minstebud var 5000) Status: EBS Gikk oppgradering gjennom: Ja, ca. 47,5 timer før avreise
Strekning: ARN-ORD Fra klasse: SAS Go Til klasse: SAS Plus Bud: 10 160 poeng Status: EBD Gikk oppgraderingen gjennom: JA Fikk mail ca 38 timer før avreise
skal av alle ting fly LOT, prøvd gå inn via plusgrade, puncher flight og navn, alt bare henger...så prøvd sas.no på star alliance upgrade, her kommer det en sinnrik side med mye valg, noen tips?
Strekning: CPH-SVG Dato: 7 MAY 2017 Fra klasse: SAS Go Til klasse: SAS Plus NOK 380 * 2 (minstebud var NOK 380) Status: EBS Gikk oppgradering gjennom: Ja, ca. 47 timer før avreise Strekning: BRU-CPH Dato: 7 MAY 2017 Fra klasse: SAS Go Til klasse: SAS Plus 5005 poeng * 2 (minstebud var 5000) Status: EBS Gikk oppgradering gjennom: Nei, avslag ca. 36 timer før avreise