ORD- CPH SK944 07.05 Fra SAS Go Til SAS Plus 10120 poeng Status: EBD Gikk den gjennom: JA 47 timer før avreise
Mine bud ble lagt inn før prisstigningen, er ikke sikker på om det er minstebud nå .. Men for all del .. jeg er fornøyd, selv om jeg godt kunne tenkt meg CU, det har jeg aldri fått før ..
Strekning: OSL - CPH Fra klasse: SAS Go Til klasse: SAS Plus Bud: SEK 400 Status: EBS Gikk oppgraderingen gjennom: JA Fikk mail ca 48 timer før avreise
Strekning: OSL - EWR Fra klasse: SAS Plus Saver Til klasse: SAS Biz 26 005 poeng Status: EBB Gikk oppgraderingen gjennom: JA Fikk mail ca 48 timer før avreise
Strekning: KRS- OSL Dato: 13.05 Fra klasse: SAS Go Til klasse: SAS Plus Bud: SEK 430 Status: EBD Gikk oppgraderingen gjennom: JA Fikk mail ca 48 timer før avreise Strekning: OSL-ARN Dato: 13.05 Fra klasse: SAS Go Til klasse: SAS Plus Bud: SEK 430 Status: EBD Gikk oppgraderingen gjennom: JA Fikk mail ca 48 timer før avreise Strekning: ARN-HKG Dato: 13.05 Fra klasse: SAS Go Til klasse: SAS Plus Bud: 15.000 poeng Status: EBD Gikk oppgraderingen gjennom: Nei Fikk mail ca 48 timer før avreise Strekning: ARN-HKG Dato: 13.05 Fra klasse: SAS Go Til klasse: SAS Business Bud: 40.000 poeng Status: EBD Gikk oppgraderingen gjennom: JA Fikk mail ca 48 timer før avreise Alle var minstebud...
Tviler på at de tør å øke minsteprisen for bud, for gjør de det, så vil ingen legge inn noen bud på oppgradering. Det finnes andre som selger Business Class til ca 10.000 kroner, som SAS konkurrerer med, så da velger jeg å fly med Qatar fremfor SAS om de øker. De poengene jeg får fra Qatar for en Business flyging er også noe å regne med i regnestykket, så SAS balanserer egentlig på den matematiske kniveggen i forhold til Qatar
EWR-OSL Plus-billett, Full flex Diamant-medlem Ga bud på 28.000 for oppgradering til Biz og fikk avslag
Søk på www.momondo.no, på tirsdag 30 mai til tirsdag 13 Juni, akkurat nå så dukker Qatar for 9802 kroner. Hvis du booker med Mastercard i dag på det, så får du 15% rabatt på toppen av dette
Det er en meget hyggelig pris! Men strengt tatt så er vel ikke dette nødvendigvis en direkte konkurrent til SAS? Ett selskap, til utvalgte destinasjoner, og ikke USA...
Litt drøy påstand at SAS konkurer direkte med Qatar, men det finnes konkuranse der ute og prisene justeres nok der etter også. SAS ser ut til å selge C(ca 18k) til f.eks HKG og MIA laverer en f.eks LAX og EWR. Skulle jeg tatt turen til f.eks BKK så hadde nok ikke SAS vært aktuelt.
Hold snabelen litt er du grei, det er kun 15% på selve billettprisen. Når Qatar har lagt inn det de vil i skatter og avgifter så er det ikke såå mye å få 15% på.
Strekning: HKG-ARN Dato: 14.05 Fra klasse: SAS Go Til klasse: SAS Business Bud: 40.000 poeng Status: EBD Gikk oppgraderingen gjennom: Ja Strekning: ARN-OSL Dato: 14.05 Fra klasse: SAS Go Til klasse: SAS Plus Bud: SEK 430 Status: EBD Gikk oppgraderingen gjennom: Nei, upgrade not possible Strekning: OSL-KRS Dato: 14.05 Fra klasse: SAS Go Til klasse: SAS Plus Bud: SEK 430 Status: EBD Gikk oppgraderingen gjennom: Nei
Joda! Men 940 poeng er bedre enn 315 denne gangen. Hvis jeg har regnet riktig, vil turen gi nok poeng til at jeg beholder kortet ett år til.
Strekning: OSL -EWR Dato: 14.05.17 Fra: SAS VIP plus Til: SAS business Bud: 4000 Status: EBG Gikk budet gjennom: JA
Liten avsporing, men er det noen som vet hva som vektes mest? Penger eller Poeng? Skal by på EWR-OSL. Minimumbud er 25 000 poeng eller 3 650 kr - hvis man byr minimum, vil SAS prioritere poeng eller cash?