Strekning: ARN - GVA Dato: 19.okt 2017 Fra: Go Til: Plus Bud: 5 250 poeng Status: EBG Gikk budet gjennom: Ja Droppet å legge inn bud på OSL-ARN. Minstebudet var 5000...
4490,- for GO -> Biz fra HKG - ARN (100 kr over minstebud) er det en OK pris? (om den skulle gå igjennom) Og jeg byr for 2 personer, er det sikkert at man får sitte ved siden av hverandre? Kan man eventuelt få velge det og takke nei hvis man ikke får sitte ved siden av hverandre? Jeg har også bydd på GO - Plus (1995,-) Regner med man ikke blir belastet dobbelt om begge budene skulle gå inn
Ja. Ingen garanti om det ikke er ledig, men vil tippe det går bra om du er rask til å reservere sete etter evt. bekreftet upgrade. Selv ikke Sas IT er så klønete - men igjen, plusgrade er vel ikke kokt i hop av dem heller ;-)
Strekning: ARN - HKG Dato: 19.okt 2017 Fra: Plus Til: Business Bud: 21 500 poeng Status: EBS Gikk budet gjennom: Nix
du har bidda mer til plus enn jeg har til business men mer seriøst, nei, ikke hatt den der, men er notorisk mye rart i systemet der som skjer.
hahah, prøver å spare til business igjen, men SAS gjør det ikke lett, de klarte ikke å fikse det på chatten heller....
Er det verdt å by 400 NOK for oppgradering fra Go til Plus fra OSL-BGO? Mener prisforskjellen var rundt 1000 NOK om man skulle bestilt Plus fra starten av.
Jeg legger inn bud hvis jeg ønsker (delvis) fleksibilitet til å ta et tidligere fly hjem på innenlandsreiser.
Ba hvis du trenger grunnpoeng for kvalifisere til gull, er det billige poeng. Pluss delvis fleksibilitet som @DanH nevner.
Noen interessante observasjoner angående plusgrade på strekningen Oslo-New York (ewr) i slutten av oktober. To mnd før avreise: minstebud fra go til biz SEK 7000 og fra go til Plus SEK 2300. Tre uker før avreise: minstebud fra go til biz SEK 3800 og fra go til Plus SEK 1300. Nå under en uke til avreise: minstebudene er økt igjen til henholdsvis SEK 9900 (biz) og SEK 3000 (Plus).
Koster 27 000 EB poeng for turen min EWR-OSL fra Plus til Biz den 25 november.. Eller 7500 SEK. Om det skulle gå ned, hvor kan man enkelt beregne hvor mye mer bonuspoeng man får av å oppgradere flighten? Bare for å se om det er verdt det eller ikke, sånn bonus inntjeningsmessig.