Strekning: OSL-TOS Fra: Go Til: Plus Bud: 410 SEK Status: EBG Gikk budet gjennom: Ja Dato: 05.11.17, endret til 06.11.17 gebyrfritt Jeg hadde tur/retur TOS-CPH via OSL. Dette var siste leg. Jeg hadde siste fly tilbake til Tromsø søndag kveld 2145. Jeg gikk bort i service-skranken på OSL rett etter landing fra CPH med 10 min til boarding og spurte om jeg fikk byttet til første avgang dagen etter. En flott ung kvinne bak skranken ordnet det for meg uten å nøle
Prisene har jo blitt helt sinnsyke etter at de innførte dynamisk prising. Nå er minstebud ARN-HKG på 7000 SEK fra Plus til Biz og tilbake 7500 SEK Plus til Biz... Dette er galskap. Betalte jo 4k en vei i påska til PEK i SEK:
Strekning: OSL - EWR Fra: Go Til: Business Bud: 35005 poeng (5 over minimumsbud) Status: EBD Gikk budet gjennom: Jepp
Hvor mye burde man by osl-ewr eller motsatt som ebb fra plus til biz for å ha sjans men uten å overbetale?
EBD får en faktor på 1,3 så om du skulle by over han så må du over 45500poeng, men det er vanskelig å si hvor mye man bør by. De fleste vil si at minste budene er ganske høye.
Det er sant. Poenget var at du må ligge 1,3 over minste budet for å slå de med EBD. Uansett veldig vanskelig å anslå hvor man må logge. Vil si at smertegrensen for meg hadde vært rundt 38000 for da kan man like så greit prøve ved gaten om man ikke får noe på plusgrade.
jeg har bare prøvd en gang. ebb med plus billett, fikk oppgradert til go for 26000 poeng tror det var 1000 over minimumsbud. tror det var ett par plasser ledig i biz når flyrt gikk. er i utgangspunktet umulig å si hva som går igjennom eller ikke. kommer helt ann på belegg og hvor mange som byr. man må bare bestemme seg for hvor mye man selv mener oppgradering er verdt
Minstebudet på min tur OSL-MIA fra plus til biz har gått opp fra 3500 til 7000. Finnes det mennesker som er villige til å betale 7000 kroner for en oppgradering fra plus? Kunne jo snart kjøpt biz fra starten av