Takk for svar. Vet noen om det vil fungere å legge inn upgrade på utreise fra en konto og på hjemreisen fra en annen konto?
Hei, Hadde 2 oppgraderinger t/r Hong Kong akkurat og ikke overraskende har dette blitt til "SAS Plus saver" og "SAS Business saver". Chattet med SAS nå og de sier "det står ikke i reglene, men sånn er det bare" Jeg leste noe tidligere her om flere som har stusset på dette og noen tilogmed har kommet igjennom ? Tips til hva jeg skal skrive og til hvem jeg skal skrive. Tullebukken på chaten sier SAS ikke har mailsupport ? På forhånd takk for alle svar
Hvis du har utskrift av den chatten ville jeg brukt det for alt det er verdt. "Det fremkommer ikke i deres vilkår at oppgraderingen kun vil skje til saver-klassene, noe også deres kundeservice bekrefter. Da all markedsføring av tilbudet får det til å fremstå som at det er snakk om vanlig businessklasse, og vilkårene ikke inneholder noen annen informasjon forventer jeg at det krediteres eurobonuspoeng som for vanlige businessbilletter."
I forrige uke la jeg inn bud på plusgrade. Måtte gjøre det fra mobil så det ble litt knoting men forsøkte å legge inn slik at jeg søkte om både biz og plus. Men det ser ut som jeg bare fikk lagt inn til biz, og jeg får ikke endret det. Skrev med chatten men de klarer ikke komme med noe annet svar enn at det skal være mulig. Noen som vet hva jeg kan gjøre?
Skjer oppgraderingen til Saver, er det jo straks mindre interessant. Da begynner det vel å bli et regnestykke - ihvertfall for de med status og bra rabatter på penger+poeng - om det ikke heller vil lønne seg å bruke det?
Jeg vil helt ærlig ofte bare ha oppgraderingen for å ikke sitte crap baki flyet på IC har bidda over 40.000 fra go til plus nå til LAX og 55.000 til business... plus > biz sist for 40k var de jo ikke intressert i :/
Det var den generelle kampanjen som ga doble poeng jeg tenkte på. Men har tidligere henvendt meg til gull-mailen når jeg har klagd på poengene. Fikk gjennom klage en gang i November i fjor og så prøvde jeg på nytt i Mars i år, men da var jeg ikke like heldig, så har ikke giddet å gjøre det etter det.
Med et minimumsbud på 40K for GO til Biz en vei Oslo - New York blir ikke særlig interessant for meg, i alle fall. Da sparer jeg heller poengene og tar en tur i Biz når jeg om ikke lenge passerer de magiske 200K på mitt SAS MC.
Problemet er jo bare og finne disse bilettenne. Til ewr går det ofte fint. Men ellers er det skralt med billetter til mange av destinasjoner