Det var mulig det var 99Euro. Husker bare det stod en knap for oppgradering når jeg logget meg inn på lufthansa.com og fant frem reisen.
Ikke helt horribelt, men når 4200NOK gir deg ca 30 000ebpoeng, så kan man, heller tømme joker to Old El Paso produkter.
Ved bruk av myOffer (senest tre dager før avgang) er følgende bookingklasser brukt. For upgrades from Economy Class to Business Class Original booking class Y, B, M --> Booking Class after upgrade Z Original booking class U, H, Q, V, W, S, T, L, K --> Booking Class after upgrade P Original booking class X --> Booking Class after upgrade I Fare conditions forblir de samme. lufthansa.com/ch/en/Upgrade-options Her er detaljert info om de Europeiske serviceklassene LH/LX/OS.
noen som har expertflyer som har lyst til å sjekke tilgjengelighet i biz på sk943 den 24.11? Må vurdere om jeg skal orke å legge inn et lavt bud. På forhånd takk for hjelpen
Ingen som vet hvor det skjemaet ligger? Hva tenker dere er et fornuftig bud i poeng fra go - biz fra OSL-EWR? 2 pers, begge EBG.
Skjema? Denne tråden er jo full av erfaringer rundt dette. Ellers kan du se på PlusgradeStats. Jeg ville aldri bydd mer minstebud for å fly business til New York når turen bare tar 6,5 time.
Hva er prisene fra Go til Plus og Business og fra Plus til Business i lounge/ved gate til USA? Er det mulig å oppgradere ved innsjekk også?
Fra Go-Plus 25000 Fra Go-Biz 50000 Fra Plus-Biz 35000 Man kan høre ved innsjekk, men skal man om CPH eller ARN blir man bedt om å oppgradere der. Man kan høre ved, Innsjekk, lounge og gate.