Noen som kan bekrefte dette? Vet at jeg ikke får poeng på oppgraderingen, men hvis det er over 1000 kr billigere...
Strekning: ARN-HKG Fra: Plus Til: Biz Bud: 25 000 poeng (minstebud cash var 7000 sek, forstå det den som kan) Status: EBG Gikk budet gjennom: Ja
Hvis man oppgraderer på plusgrade med poeng og man får innvilget budet, får man da poeng for ny klasse, eller er det kun dersom man oppgraderer med penger?
Du får poeng for ny klasse gjennom Plusgrade uavhengig om du bruker cash eller poeng. Husk at du får poeng etter saver-klassene
Her kommer mine Plusgrade-erfaringer siden innføringen i mai 2016: Strekning: OSL-EWR Fra: Go Til: Plus Bud: 190 euro Status: EBG Gikk budet gjennom: Ja Når: Mai 2016 Strekning: LAX-ARN Fra: Go Til: Plus Bud: 205 euro Status: EBG Gikk budet gjennom: Ja Når: Mai 2016 Strekning: ARN-LAX Fra: Plus Til: Business Bud: 25 215 poeng Status: EBG Gikk budet gjennom: Ja Når: Mars 2017 Strekning: SFO-CPH Fra: Go Til: Business Bud: 40 060 poeng Status: EBG Gikk budet gjennom: Nei Når: Mars 2017 Strekning: SFO-CPH Fra: Go Til: Plus Bud: 15 450 poeng Status: EBG Gikk budet gjennom: Nei Når: Mars 2017
Vært interessant hvilke dager du har reist på. Er det f.eks større sjans på en søndag enn en mandag osv.
Strekning: ARN - HKG Fra: Go Til: Plus Bud: 15500 poeng x 2 Status: EBB Gikk budet gjennom: Ja Jeg får ikke valgt sete? Noen som vet hva jeg må gjøre?
Tror det er noe funky med sas.no i dag. Gjorde en booking litt tidligere i dag, men fikk ikke valget om å velge sete. Gikk ikke an å endre eller legge til i ettertid heller. Chatten fikset sete for meg, men den stenger vel kl. 19 på hverdager.
Skal med en kompis til LAX 29. november bestilt i Youth Go. Hvor mye burde poeng burde jeg sånn ca by?
Til Plus eller Business class? Til Plus pleier jeg å by ca 1000 poeng over minstebudet og da har jeg fått gjennom oppgradering på 7/8 flyvninger.
Tenker biz. Edit: Får kun opp dette bilde når jeg forsøker å by. Dette gjelder både PC og mobil. Hvordan kan jeg sjekke om budet faktisk er lagt inn?
Jeg har mener å ha sett en oversikt over bud her på forumet før, men nå finner jeg den ikke noe sted.?
Benyttet meg av Plusgrade på to Lufthansa flighter i Europa. Endte opp med å betale 1600 for de to flyvningene fra eco til biz. Det var ingen mulighet til å gi bud. Prisen var ikke avskrekkende, selv om det ikke er en nødvendighet med Business på et par to timers flighter i Europa. I forhold til det vi betaler for å oppgradere til SAS-plus på europaruter/innenlands er prisen god i mine øyne. Endte opp i Bookingklasse D som gir 2000 poeng på flyvninger i Europa.
Har også sett direkte oppgradering på Lufthansa intra Europa, på lh sine egne sider. Tror det også lå rundt 800kr.