Der kom det inn en til. Strekning: OSL-SVG Fra: Go Til: Plus Bud: 375 NOK Status: EBG Gikk budet gjennom: Ja, svar 47.5 timer før avgang.
Det kom opp ein heil haug med seter som vart blokka i Biz på avgangen min på torsdag. Nokon som veit kva det betyr? Alle setene var ledige i går, og det er fortsatt 9 ledige i klasse C og D.
Kan godt vera, men det var litt rart når det står at det er minst 9 ledige på Expertflyer. Men eg får kanskje sjå om eg vert oppgradert i morgon klokka 12?
Det blir vel forhåndsblocka noen i påvente av salg/upgrades mtp balanse, men ikke at det bør påvirke noe foran i en A330.. Er nok en kombo av feks reisebyråbestillinger og folk som ikke har valgt sete
nærmer seg 43 timer før avgang til LAX og har ikkje hørt noko om upgrade, ser at mange har fått beskjed på 47,5 og 48 timer, men her er det tyst. Synes eg har gjeve mykje poeng, 25175, med over 9 ledige i C. Får ein høre det om ein ikkje blir oppgradert? Edit: Står pending på plusgrade-sida.
Du kan fortsatt få positiv overraskelse De kommer vel tidligst 48 t før. Har fått mailen oftere rundt 30 timer før....
Strekning: OSL-CPH Fra: Go Til: Plus Bud: 400 SEK Status: EBG Gikk budet gjennom: Ja, svar 47,5 timer før avgang.
Strekning: ARN-LAX Fra: Plus Til: Business Bud: 37.355 poeng Status: EBS Gikk budet gjennom: Ja, svar 47,5 timer før avgang
Minimumsbudet var 25.000 poeng (Plus til Biz). En kollega som er på samme flight oppgraderte Go til Biz - for 60.000 poeng. Høres voldsomt ut, men han måtte komme opp de ekstra poengene for å få EBG før neste opptjeningsperiode. God butikk for SAS...
Strekning: LAX-ARN Fra: Plus Til: Business Bud: 30.320 poeng Status: EBD Gikk budet gjennom: Nei, 36 timer før
Må fylle på litt info her. Var C6 før Plusgrade, ble til C3. 3,5 time før flyvningen var de siste plassene borte i gate til disse prisene: Go-biz: $1399 / 50.000 poeng Plus-biz: 35.000 poeng. Hørte ikke dollarprisen, men regner med at det er ca 7.000 nok, samme som plusgrade.
Skjer det ofte at plasser ikke blir delt ut på auksjon men senere blir solgt på flyplassen? Har sett det et par ganger, og da ofte ved bud som er lavere enn flyplass-prisen. Har det en sammenheng?